پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ویرایش فاکتورها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
فرض کنیم از این نرم افزار در یک قنادی استفاده می‌شود. پس از بسته بندی و چاپ فاکتور، مشتری برای تحویل مبلغ فاکتور به صندوق می‌رود. حال صندوقدار که فرم ویرایش فاکتورها را پیش چشم دارد، با انتخاب "فاکتورهای تسویه نشده" از combobox موجود در نوار ابزار (الان چنین چیزی موجود نیست) تنها فاکتورهایی را میبیند که باید ببیند. حالا از نوار ابزار چهار گزینه در اختیار دارد: ۱- تسویه نقدی ۲- تسویه با کارتخوان ۳- تسویه چکی ۴- نسیه (که الان وجود ندارد و با انتخاب آن اتفاق حسابداری خاصی نمی‌افتد ولی این فاکتور بعنوان نسیه علامت زده شده و از جلوی چشم کنار می‌رود.)
حال مشتری فاکتور مهر "دریافت شد" خورده را به تحویل‌دار برمی‌گرداند. او فرم فاکتورها را minimize کرده و از فرم "ویرایش فاکتورها" که از combobox بالایی این‌بار گزینه "فاکتورهای تحویل نشده" انتخاب شده، تنها فاکتورهایی را میبیند که در دست اقدام هستند (چه صندوقدار آنها را با یکی از انواع ۴ گانه تسویه فوق، مارک زده باشد یا نه)
ولی آنهایی که مارک خورده‌اند باید bold نمایش داده شوند و یک آیکون که نشاندهنده نوع تسویه است در اولین فیلد جدول باشد. حال تحویلدار، فاکتور مورد نظر را انتخاب و از نوار ابزار گزینه "تحویل داده شد" را میزند. و با اینکار این فاکتور، از لیست محو می‌شود (چون تنها فاکتورهای "تحویل نشده" را می‌بیند.)
حال هر شخص دیگری که از combobox فوق الذکر "همه فاکتورها" را هم انتخاب کرد، باید آنهایی را که مارکدار (تسویه شده یا نسیه) هستند، bold و دارای آیکون مخصوص (مجزا از بقیه) مشاهده کند.

با تشکر
سلام.

نرم افزار فروشگاهی راهکار، در حال حاضر این وضعیت را پشتیبانی نمی کند، و برای انجام عملیات ثبت فاکتورها فقط از یک کارتابل پشتیبانی می کند و آنهم کارتابل صندوقدار است.

برای مواردی مشابه مورد فوق باید نرم افزار را ارتقاء بدهیم تا شیوه های گوناگون فروش را پشتیبانی نماید.

از اطلاع رسانی شما سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع