پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: عدد بزرگ جلوی کلمه فاکتور فروش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
در پنجره فاکتورها در زیر که با فونت بزرگ کلمه "فاکتور خرید" یا "فاکتور فروش" نوشته شده، جلوی آن یک عدد (۱) نوشته شده. این عدد به چه اشاره میکند؟
معمولا صندوقدارها سرشان شلوغ است و ممکن است همزمان کار چند نفر را انجام بدهند. و در این مواقع امکان اینکه چند فاکتور فروش را با هم باز کنند وجود دارد. نرم افزار راهکار برای هر فاکتور فروش باز و در حال ثبت یک عدد منحصر به فرد اختصاص می دهد. در بالای صفحه فرم فاکتور فروش یک علامت + وجود دارد که اگر ماوس را روی آن ببرید عبارت فاکتور جدید را خواهد دید. این دکمه را چند بار بزنید و هر بار به عدد توجه کنید.

حالا فلسفه این کار چیست :

فرض کنید شما صندوقدر یک فروشگاه بزرگ هستید که مشتریها پشت صندوق صف بسته اند. کالاهای یک مشتری را که نوبتش شده است با بارکد ثبت می کنید و یکدفعه مشتری می گوید "اجازه بده چند تا جنس دیگه میخوام؟ یهو الان یادم اومد." خوب در این وضعیت نیازی نیست فاکتور جاری را که برای ثبت اقلامش چند دقیقه وقت گذاشته اید ببندید. فاکتور جدیدی را باز می کنید و شروع به ادامه ثبت می کنید و کار بقیه مشتریهای در صف را راه می اندازید. وقتی مشتری مربوطه بقیه جنس ها را آورد شروع می کنید به ثبت ادامه فاکتورش.

در این وضعیت برای صندوقدار حفظ کردن اعداد طولانی شماره فاکتورها سخت است. ولی حفظ کردن یا یادداشت کردن شماره فاکتورهای باز که معمولا از چند فاکتور تجاوز نمی کنند راحتتر است. ضمن اینکه خود این عدد آمار فاکتورهای باز شما را نشان می دهد.
عالی بود. مرسی
آدرسهای ارجاع