پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: رفرنس در فاکتورها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
وقت شما بخیر
فیلد رفرنس در فاکتورها چیست و چه کاربردی دارد؟
سلام.

رفرنس در فاکتورهای خرید شماره فاکتور اصلی می باشد. فرض کنید اجناسی را از فروشگاهی خریداری کرده اید و یک فاکتور برای شما صادر کرده اند و شماره آن فاکتور 22235 می باشد. وقتی این فاکتور را در نرم افزار فروشگاهی راهکار ثبت می کنید، سیستم یک شماره فاکتور به آن تخصیص می دهد (مثلا 230) . حال شماره فاکتور اصلی را که همان 22235 می باشد را در فیلد رفرنس می توانید وارد کنید تا در صورت نیاز به بررسی بایگانی فاکتورها از روی این شماره که قابلیت جستجو نیز دارد، کار شما راحتتر می شود.

در فاکتور فروش نیز مواقعی که شما فاکتورهایی را از قبل بصورت چاپی تهیه کرده اید و آنها را دستی می نویسید و قصد ندارید تا از نرم افزار راهکار آنها را پرینت بگیرید و به مشتریان بدهید، شماره سریال فاکتورهای دستی را می توانید در فیلد رفرنس بنویسید و الباقی داستان مانند همان موارد بالاست.
بسیار ممنونم.

نرم افزاری فوق العاده کارا و فوق العاده راحت برای کار کردن می‌باشد. می‌توانم بگویم همه چیزش در حد ایده‌آل است. تنها چیزی که به نظرم قابل انتقاد می‌رسد، رنگ آیکونها هست، هر چند احتمالا برای آنکه حجم نرم افزار کم شود و چابک و سریع و قابل استفاده بر روی هر سیستمی گردد، احتمالا از آیکونهای Monochrome استفاده شده، ولی به نظرم، زیباتر می‌بود که از آیکونهایی همانند نسخه ERP استفاده می‌شد.

باز بخاطر پاسخگویی عالیتان تشکر میکنم.

جسارت مرا ببخشید من با ویژوال استودیو زیاد کار نکرده‌ام ولی به نظرم چنین می‌رسد که اگر برای دکمه‌ها، از خصوصیات همان دکمه، فایل تصویر را انتخاب کنیم، همان تصویر بارها و بارها (هر بار که در یک فرمهای گوناگون استفاده می‌شود) به منابع برنامه افزوده می‌شود ولی اگر دستی به منابع اضافه‌اش بکنیم و از همان منبع برای دکمه‌ها استفاده کنیم، تنها یکبار در ریسورس‌ها ثبت می‌شود. به نظرم چنین است و شاید ارزش بررسی داشته باشد.

با تشکر
از اطلاع رسانی شما ممنونم.

نظر یکی از طراحان نرم افزار هم همین بوده است و احتمال دارد در نسخه های بعدی آیکانها به همان شکلی که می فرمایید تغییر کنند.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع