پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نحوه ثبت سند اصلاحیه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و عرض خسته نباشید
آیا پس از قطعی کردن سند، این امکان هست که با ایجاد سند دیگری، سند قبلی را اصلاح کرد، به نحوی که هم امکان بازبینی سند اول وجود داشته باشد و هم مقادیر اصلاح شده در تمام گزارشات، آورده شوند؟
اگر فعلا چنین امکانی نباشد، آیا هیچ trick خاصی هست که بتوان سند قطعی را غیر فعال کرد.
سلام.

شما می توانید اسناد قطعی را به حالت غیر قطعی در بیاورید و بعد از اصلاح آنها دوباره آنها را قطعی کنید.
سلام
فکر کنم منظور شما اسناد تأیید شده باشد و نه اسناد قطعی شده. وگرنه چطور میشود اسناد قطعی شده را از حالت قطعی خارج کرد؟ به فرض هم که بشود، این مغایر با مفهوم قطعی کردن اسناد خواهد بود. ولی سوال من در مورد اسناد قطعی شده است و همچنان باقی است.
سلام.

منظور بنده دقیقا همان مورد اولی است که خدمتتان عرض کردم.
در قسمت عملیات پایان دوره گزینه ای برای مواقع ضروری (مثل مورد شما) دیده شده است که امکان خروج اسناد از حالت قطعی را می دهد.
البته معمولا این امکان را به کاربر ادمین می دهند و نیازی نیست تا سایر کاربران بتوانند از آن استفاده نمایند.

در مورد تایید اسناد در حال حاضر کنترلی بر عدم ویرایش اسناد تایید شده در نرم افزار وجود ندارد و در واقع امنیت این بخش در دست طراحی و برنامه نویسی می باشد.

نقل قول:آیا پس از قطعی کردن سند، این امکان هست که با ایجاد سند دیگری، سند قبلی را اصلاح کرد، به نحوی که هم امکان بازبینی سند اول وجود داشته باشد و هم مقادیر اصلاح شده در تمام گزارشات، آورده شوند؟

این موردی را که گفتید مورد بسیار خوبی می باشد و بسیار نیز می تواند کاربردی باشد. به تیم برنامه نویسی منتقل کردیم تا در نسخه های بروز رسانی مد نظر داشته باشند.


با تشکر.
ممنون از راهنمایی شما
آدرسهای ارجاع