پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: چسبیدن سفته‌های دریافتی و پرداختی به سند خزانه‌داری قبلی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
وقت بخیر

من از "افزودن سفته" استفاده کردم و آرتیکلهای آن، بجای ایجاد یک سند حسابداری جدید، به سند ثبت ودیعه اضافه شد یعنی در سند قبلی آرتیکلهای جدید ایجاد کرد. دوباره بوسیله رسید دریافت، اینکار را انجام دادم و باز هم همان اتفاق افتاد. سپس یک فاکتور فروش درج کردم و بعد اعلامیه پرداخت (برای ثبت سفته پرداختی)، حال سند فروش جدا زده شده ولی سند سفته پرداختی را دوباره به سند ثبت ودیعه چسبانیده. احتمالا به این دلیل که هر دو از سیستم خزانه‌داری، ایجاد می‌شوند.

سلام دوباره
من در مورد اسناد دیگر خزانه داری هم تست کردم. ظاهرا برای تمام عملیات انجام شده خزانه‌داری در هر روز، یک سند واحد تولید می‌شود. ولی چرا؟
با سلام.

در مورد شیوه تولید اسناد اتوماتیک دقیقا حق با شماست. مکانیزم کار اینست که برای هر سیستمی مانند فروش، خزانه داری، خرید و ... در هر روز یک سند حسابداری ثبت می گردد و کلیه آرتیکلها به آن سند منتقل می شوند.
البته یک نوع تولید اسناد بصورت نیمه اتوماتیک نیز وجود دارد که پیشنهاد نمی کنیم از آن استفاده نمایید. برای مشاهده شیوه مربوطه و بهره برداری از آن یک شرکت جدید در نرم افزار معرفی کنید و برای آن نیز یک دوره مالی معرفی نمایید.
حال اسناد اتوماتیک حسابداری کاملا مشابه سلیقه شما تولید می شوند و برای تولید هر سند اتوماتیک به شما گزینه های مورد نیاز شما را می دهد.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع