پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: لزوم نمایش فیلد توضیحات مربوط به اشخاص در صفحه جستجوی اشخاص
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
وقت شما بخیر

فرض بفرمایید میخواهیم چکی را به عنوان ودیعه به شخصی که از قبل بستانکار تجاری می‌باشد، بدهیم. چون بدهکار، حساب "داراییهای جاری»سپرده‌های پرداختی»ودیعه" می‌باشد و نه "بستانکاران تجاری"، لذا این شخص را دوباره در قسمت اشخاص تعریف میکنیم و مشکلی هم از بابت تکراری بودن نام پیش نمی‌آید. و البته هر دو شخص دارای حساب شناور یکسانی هستند.
حال در هنگام ثبت اعلامیه پرداخت و زدن کلید "دریافت کننده"، لیست اشخاص به شکلی ظاهر می‌شود که دو نام برای شخص وجود دارد که یکی به حساب بستانکاران و دیگری به حساب ودیعه وصل است ولی در اینجا هردو یکسان دیده می‌شوند و باعث سردرگمی می‌شود.
اگر فیلد توضیحات که در هنگام تعریف اشخاص قابل پرکردن بود، در اینجا نمایش می‌یافت، می‌توانستیم از آن برای ایجاد تفاوت استفاده کنیم.

با تشکر
سلام.

این مساله یک کمبود در سیستم می باشد. البته نه مساله توضیحات که شما می فرمایید بلکه مساله اصلی اینست که در قسمت های اتوماسیون مانند خزانه داری باید گزینه ای به سیستم اضافه کنیم تا امکان بهره برداری مستقیم از حسابهای شناور را داشته باشد. اساسا اینکه یک شخص دوبار در سیستم معرفی شود اشتباه است و ما تمهیدات لازم برای جلوگیری از این کار را در سیستم تکمیل خواهیم نمود.


این مساله در حال بررسی و افزودن به سیستم می باشد. در نسخه های بعدی قطعا به بهره برداری می رسد.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع