پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نحوه تحویل کالا به انبار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام. خسته نباشید.
در رسید دریافت کالا، انتخاب هریک از گزینه های "تحویل قطعی" و "تحویل موقت" به چه معنی است و چه تأثیری دارد؟

ببخشید اصلاح می‌کنم. منظورم از "رسید دریافت کالا"، "رسید انبار" بود.
سلام.
معمولا در انبارداری شرکتهای بزرگ ابتدا کالا مطابق اقلام اعلام شده از ارسال کننده در سیستم بصورت موقت ثبت می شود و سپس بعد از اینکه اقلام بصورت کامل شمارش شد این رسید را تبدیل به رسید قطعی می کنند.
بصورت ساده تر، فرض کنید شما انباردار هستید و یک کامیون جنس با یک لیست از اقلام داخل کامیون برای شما آمده است. شما ابتدا این کالاها را مطابق لیستی که راننده کامیون به شما می دهد بصورت موقت ثبت می کنید و سر فرصت تمامی این اقلام را تک تک شمارش می کنید و از نظر صحت و سالم بودن بررسی می کنید و سپس رسید را قطعی می نمایید.

با تشکر.
مرسی. ولی من نتوانستم رسید مربوط به کالا را دوباره ویرایش و تبدیل به تحویل قطعی کنم. آیا راه خاصی برای اینکار وجود دارد؟

ببخشید اینو بعنوان پیشنهاد عرض میکنم. شاید اگه در نوار ابزار پایینی صفحه "رسیدهای انبار" در بغل مشاهده ضمائم، یک دکمه دیگر برای تبدیل "نحوه تحویل" به "تحویل قطعی" وجود داشته باشد، مشکل ساده‌تر حل شود.

با تشکر.
دوستان اینو هم عرض کنم که برگه رسید از داخل فاکتور خرید صادر شده و به همین دلیل قابل ویرایش نیست

مشکل حل شد. با زدن کلید "ویرایش برگه" در داخل فاکتور فروش و سپس گشودن مجدد رسید انبار، اینبار رسید انبار نیز قابل ویرایش می‌شود.
ممنون از اطلاع رسانی شما.
در حال حاضر نرم افزار راهکار در مرحله تکمیل قابلیتهای معمول می باشد قطعا در ادامه کار و پیشرفت روند نرم افزار، میانبرهای زیادی به بخش های مختلف نرم افزار اضافه خواهیم کرد که انجام کارها ساده تر گردد.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع