پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بستن حسابها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
برای بستن حسابها، پس از قطعی کردن تمام اسناد، "افزودن سند دستی حسابداری" و انتخاب نوع سند "بستن حسابها" و زدن کلید "انتقال مانده حسابهای موقت به سند جاری" و انتخاب گزینه "انتقال مانده همه حسابهای موقت" و نوشتن یک توضیح در کادر باز شده، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و هیچ آرتیکلی وارد سند جاری نمیشود.
(توضیح اینکه من از نسخه ۳٫۴٫۱ استفاده میکنم)
میتونید راهنمایی بفرمایید؟
سلام.
برای درست عمل کردن این قسمت باید گروه بندی حسابها را دقیقا مشخص کنید. در واقع در گروه حسابها است که شما نوع حساب و دائمی یا موقتی بودن آن را مشخص می کنید و از روی این اطلاعات سیستم متوجه می شود حسابهای موقتی یا دائمی شما چیست و همینطور حسابهای دارایی، درآمد و هزینه و ... را نیز بر اساس این تعاریف شناسایی می کند.
با تشکر.
متأسفانه اینگونه نیست. گروهها تعریف شده هستند اگر نبودند چگونه میشد سند فروش را زده باشم. تصویر گروهها را به پیوست ارسال میکنم
ضمنا جهت بررسی تصویر اسناد حسابداری را هم میفرستم
سلام.

در تصاویری که ارسال کردید مشخص است که گروه حسابها را به درستی تعریف کرده اید.
حال سوال من از شما اینست آیا در قسمت حسابهای کل گروه حساب را برای حسابها مشخص کرده اید یا نه. لطفآ تصویری از فرم حسابها نیز قرار بدهید تا بررسی کنیم.
برای اینکه مانده حسابهای موقت را به سند منتقل کنید مسیر درستی را رفته اید. و مکانیزم کار نرم افزار نیز به همین منوال می باشد. ممکن است یکی از دو حالت زیر وجود داشته باشد که مانده حسابهای موقت را منتقل نمی کند :

1. برای حسابهای هزینه و درآمد (منظور حسابهای کل می باشد) گروه هزینه و درآمد را انتخاب نکرده اید.
2. حسابها دارای مانده صفر می باشند و مانده ای برای بستن ندارند.

لطفا بعد از بررسی موارد فوق نتیجه را نیز به ما اطلاع دهید.

با تشکر.
فروش دارم و گروه حساب کل نیز تعریف شده است.
البته من در حال تست برنامه هستم و اطلاعاتی که وارد کرده ام اطلاعات یک شرکت واقعی نیست.
فکر کنم مشکل را پیدا کردم. هر چند فروش داشتم ولی وقتی موجودی کالا را نگاه کردم دیدم زده -۱. احتمالا برای همین فروش مرا نامعتبر در نظر میگرفت.
با تشکر از راهنمایی شما.
آدرسهای ارجاع