پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در فاکتور کردن خدمات
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
من خدماتی مثل نصب ویندوز و ... رو در بخش خدمات تعریف کردم
مشکل اینجاست که وقتی میخوام فاکتور بزنم میگه موجودی شما کم است
باید چه کرد؟؟؟

-- مشکل دیگه اینجاست که فرض کنیم من یک کالا رو یادم رفت توی سند انبار گردانی وارد کنم. چطور میشه این سند رو ویرایش کرد و کالای جدید بهش اضافه کرد؟؟؟
سلام.

در مورد خدمات ما گزینه مخصوص معرفی خدمات در نرم افزار فروشگاهی داریم، آیا شما از این گزینه استفاده می کنید یا اینکه خدمات را نیز در لیست کالاها معرفی می کنید. اگر در لیست کالاها معرفی می کنید اشتباه است و باید حتما بعنوان خدمات معرفی شود.

نیازی به ویرایش سند انبارگردانی نیست. یک سند انبارگردانی جدید ایجاد کنید و فقط آن کالای از قلم افتاده را در آن وارد نمایید. اسناد انبارگردانی صرفا نتایج شمارش دوره ای شما می باشند که باعث اصلاح موجودی می شوند و با گذر زمان اگر اختلافی بین موجودی فیزیکی کالاها با موجودی سیستمی باشد قطعا شمارش های جدید خواهید داشت که آنها را بصورت اسناد انبارگردانی جدید در سیستم باید ثبت نمایید.

با تشکر.
سلام من هم تو زدن فاکتور در قسمت اضافه کردن خدمات مشکل دارم جالب اینجاست که در قسمت معرفی خدمات پنج فیلد کد، نام و خرید و فروش و توضیحات وجود دارد اما وقتی در فاکتور می خواهی یک رکورد خدمات را اضافه کنی و جلوی کادر بارکد کال منوی کرکره ای را باز می کنی و از دو گزینه کلا و خدمات گزینه خدمات را انتخاب می کنی و در کادر بعدی لیست گزینه های خدماتی را میبینی فیلدی به نام تعداد موجودی وجود دارد انگار که کالا می باشد که بنظرم یک باگ نرم افزاری است و فاکتور ذخیره نمی شود چون همواره موجودی خدمات صفر بوده و وقتی به فاکتوری اضافه می شود مقدار آن منفی در می آید و نرم افزار خطا می دهد
لطفا این مشکل را برطرف کنید.

برای روشن شدن موضوع عکس آپلود شده را ببینید
http://s9.picofile.com/file/8299863918/Untitl102ed.png
با سلام

نقل قول:سلام من هم تو زدن فاکتور در قسمت اضافه کردن خدمات مشکل دارم جالب اینجاست که در قسمت معرفی خدمات پنج فیلد کد، نام و خرید و فروش و توضیحات وجود دارد اما وقتی در فاکتور می خواهی یک رکورد خدمات را اضافه کنی و جلوی کادر بارکد کال منوی کرکره ای را باز می کنی و از دو گزینه کلا و خدمات گزینه خدمات را انتخاب می کنی و در کادر بعدی لیست گزینه های خدماتی را میبینی فیلدی به نام تعداد موجودی وجود دارد انگار که کالا می باشد که بنظرم یک باگ نرم افزاری است و فاکتور ذخیره نمی شود چون همواره موجودی خدمات صفر بوده و وقتی به فاکتوری اضافه می شود مقدار آن منفی در می آید و نرم افزار خطا می دهد
لطفا این مشکل را برطرف کنید.

این مشکل در نسخه های بروز رسانی برطرف شده است. ضمن اینکه در نسخه رایگان می توانید با انجام یک تنظیم آن را برطرف سازید.
وارد تنظیمات برنامه شوید و گزینه "هشدار فروش بیش از موجودی کالا" را غیر فعال کنید. دیگر موقع ثبت فاکتور با موجودی کاری نخواهد داشت و اجازه ثبت می دهد.
آدرسهای ارجاع