با سلام
ببخشید من قادر به دریافت مفهوم "صدور سند اتوماتیک حسابداری" و استفاده از قابلیت آن نیستم.
ممکنه راهنمایی بفرمایید که کاربردش چیست و چگونه میشود آنرا به کار برد؟
به گمانم پاسخ را دریافتم.
از آنجا که ما نرم افزار یکپارچه سازمانی را نصب کردهایم، نیازی به استفاده از این "صدور سند اتوماتیک" وجود ندارد یعنی اینکار در زمینه، بطور خودبخود انجام میگیرد. در حالیکه اگر اجزای برنامه بطور ماجولار و تک به تک نصب میشد، برای تولید سند از اجزای دیگر، از امکان "صدور سند اتوماتیک" استفاده میکردیم.
آیا عرض بنده رو تصدیق میفرمایید؟
سلام.
دقیقا همینطور است که می فرمایید.
ما در نرم افزار قابلیتی را تعبیه کرده ایم که بتوان اسناد را بصورت نیمه اتوماتیک تولید کرد که همان منویی می باشد که شما می فرمایید. البته بصورت پیش فرض برنامه در مود تمام اتومکاتیک قرار دارد و برای تولید اسناد نیازی به این منو ندارید.
بعدها این قابلیت را بصورت انتخابی در اختیار کاربران قرار خواهیم داد. چون هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند.
با تشکر.