پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تخصیص دفتر معین
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خسته نباشید بخاطر زحماتتون در تهیه ی این نرم افزارها... نرم افزار خیلی خوب است ولی در این نرم افزار برای وارد کردن بدهی و طلب مشتریان در زمان های متفاوت بخشی وجود ندارد اگه امکانش هست یک بخش مانند دفتر معین بگذارید که یکی از بخش های مهم حسابداری است و من پیشنهاد میکنم که این قسمت ها شامل ثبت پرداخت مقداری از بدهی در هر زمان ویا هر دوره. نشان دادن مانده کل بدهی همچنین یک یادآور باشد که موقع رسیدن موعد پرداخت یادآوری کند. برای مثال اگر از کسی 500 تومان طلب داریم و قرار است یک ماه دیگر نصفش رو پرداخت کنه یک یادآور باشد که در موعد پرداخت یادآوری کند همچنین بعد از وارد کردن نصف مبلغ به عنوان مبلغ پرداختی برای نصف دیگر یا هر مقدار دیگر باز موعد پرداخت قرار داد...باز هم تشکر
سلام.

بخشی برای این منظور در نرم افزار فروشگاهی راهکار تعبیه شده است: "عملیات - امور مالی - امور مالی"

وارد این قسمت شوید و امکان ثبت انواع اسناد مالی را به شرح زیر خواهید داشت :

1. دریافت از طرف حساب،
2. پرداخت به طرف حساب،
3. برداشت از صندوق،
4. واریز به صندوق،
5. صندوق به بانک،
6. بانک به صندوق،
7. پرداخت نقدی از بانک،
8. حواله طرف حساب،
9. بانک به بانک،
10. پرداخت هزینه.

در این صفحه قبل از اینکه دکمه افزودن را بزنید ابتدا نوع عملیات را انتخاب کنید و سپس دکمه افزودن را کلیک کنید.

در مورد یادآور، چنین امکانی فعلا در سیستم نمی باشد. به تیم برنامه نویسی منتقل کردیم تا در نسخه های بروز رسانی بعدی مد نظر داشته باشند.

لطفآ نتیجه کار را به ما اطلاع بدهید.

باتشکر.
بله دیدم جالب بود

از زحماتتون سپاسگذارم
درود بر دوستان گرامی تهیه کننده نرم افزار راهکار
اگر در فروشگاه نخواهم برای هرکدام از مشتریان در هنگام صدور فاکتور نام وارد کنم(به عنوان نمونه می خواهم خود نرم افزار بصورت پیش فرض کلمه مشتری را به عنوان خریدار درج نماید ( در شرایطی هم مشتری نیاز به فاکتور ندارند اما بنده باید در نرم افزار کالای فروخته شده را ثبت کنم چه بدون نام و چه با نام) و مورد دوم در فاکتور صادر شده از کلمه بدهکار و مبلغ آن خبری نیست.
البته بنده کمی تازه کار هستم و اگر مورد قبلی که دوستمان مطرح کرد و مشکل بنده نیز هست (مثال اگر از کسی 500 تومان طلب داریم و قرار است یک ماه دیگر نصفش رو پرداخت کنه یک یادآور باشد که در موعد پرداخت یادآوری کند همچنین بعد از وارد کردن نصف مبلغ به عنوان مبلغ پرداختی برای نصف دیگر یا هر مقدار دیگر باز موعد پرداخت قرار داد) باتوجه به پاسخی که دادید زمان برطرف شدن این مشکل و نهایتا زمان بروز رسانی جدید نرم افزار را حدودی مطرح فرمایید سپاسگزاری میکنم.
با سلام.

نقل قول:گر در فروشگاه نخواهم برای هرکدام از مشتریان در هنگام صدور فاکتور نام وارد کنم(به عنوان نمونه می خواهم خود نرم افزار بصورت پیش فرض کلمه مشتری را به عنوان خریدار درج نماید ( در شرایطی هم مشتری نیاز به فاکتور ندارند اما بنده باید در نرم افزار کالای فروخته شده را ثبت کنم چه بدون نام و چه با نام) و مورد دوم در فاکتور صادر شده از کلمه بدهکار و مبلغ آن خبری نیست.

برای این مورد امکانی مناسب در نرم افزار دیده شده است. ابتدا در لیست طرف حسابها یک مشتری با عنوان "مشتری" یا عنوان مناسب مد نظرتان وارد کنید.
سپس وارد قسمت "تعاریف-تنظیمات-تنظیمات کاربر" شوید.
در قسمت گزینه "مشتری پیش فرض" این مشتری را انتخاب کنید و سپس گزینه "آیا بعد از ثبت هر فاکتور فروش مشتری پیش فرض انتخاب شود" را تیک بزنید.

در مورد یاد آور به تیم برنامه نویسی راهکار منتقل کردیم. همانطور که بارها در قسمتهای مختلف تالار گفتمان اظهار داشته ایم بچه های برنامه نویسی راهکار سخت در تلاشند تا روز به روز قابلیت های نرم افزار را اقزایش دهند. با این حال از ارائه جدول زمانی معذور هستیم. به محض تکمیل هر بروز رسانی از طریق سایت و همینطور کانال تلگرام راهکار اطلاع رسانی صورت می پذیرد.

با تشکر
آدرسهای ارجاع