پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: برخي مشكلات سيستم يكپارچه سازماني
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام و تشكر از زحماتي شما عزيزان
بنده از نرم افزار رايگان شما استفاده مي كنم و به مشكلات زير برخوردم. لطفا راهنمايي فرماييد:
1- نحوه تعريف استان و شهر در قسمت تعاريف پايه / ويرايش شخص يا شركت در بخش اطلاعات بيشتر
2- در برخي مواقع در زمان صدور حواله انبار براساس درخواست كالا ممكن است به دليل كمبود موجودي يا عوامل ديگر مقداري از كالا تحويل شود و مقداري ديگر به بعد از زمان تامين آن محول گردد. چگونه مي توان اين گونه درخواستهايي كه كاملا تحويل نشده اند را مديريت نمود.
3- در قسمت "گردش كار" و در فرم "افزودن رابطه كاركرد گردش كار" نود سمت چپ جهت انتخاب و ثبت نشان داده نمي شود. و اين در شرايطي است كه براي تمام گردش كارها نود تعريف شده است. لازم به ذكر است فقط نود با عنوان آغاز به عنوان نود سمت چپ نشان داده مي شود.
4- در قسمت "افزودن رسيد انبار/نوع رسيد" چگونه مي توان انواع ديگري مانند برگشت از توليد را اضافه كرد. اين مورد درباره نوع حواله نيز وجود دارد. در كل به جاي گزينه "نامشخص" از گزينه ساير استفاده شود بهتر است.
5- در زمان صدور حواله انبار پس از انتخاب تحويل گيرنده فقط درخواست كالاهاي مربوط به همان فرد مشاهده مي شود در حاليكه در بسيار از موارد ممكن است درخواست دهنده و تحويل دهنده يكي نباشند. مثلا در مواردي كه چنديد انبار تعريف ميشود به ويژه در سازمانهاي پروژه اي مانند پيمانكاران كه چندين پروژه زير نظر يك مدير پروژه قرار دارد دستور انتقال مواد و مصالح از يك كارگاه به كارگاه ديگر توسط مدير پروژه صادر مي شود ولي تحويل گيرنده انباردار مستقر در محل پروژه مي باشد. لذا بهتر است كليه درخواست كالاها نمايش داده شود.
6- در زمان صدور حواله بهتر است سيستم بهاي واحد و مبلغ كل قلم كالاي حواله شده را به صورت خودكار محاسبه و پيشنهاد نمايد. به هر حال اين مبلغ براساس قيمت قلم وارده رسيد شده به انبار بايد محاسبه گردد كه در حجم بالا براي انباردار مشكل خواهد بود.
7- در زمان معرفي كالا به سيستم طبقه بندي كالا براساس كدهاي مربوطه مشخص مي گردد. بهتر است سيستم اين كد را بدون خط تيره به عنوان شماره فني كالا پيشنهاد دهد يا به طريقي قابل استفاده نمايد.
8- در تعريف كالاها نمي توان يك مجموعه كالا را به عنوان بخشي از مجموعه كالاي ديگر تعريف كرد. مثلا كيس كامپيوتر خود مشكل از مجموعه اي از اجزاست كه كلا كامپيوتر را تشكيل مي دهند.
9- اين نرم افزار پس از حدود 20 دقيقه كار به شدت سنگين شده و نياز به خروج و ورود مجدد دارد.
10- آيا امكان استفاده از اين نرم افزار تحت وب وجود دارد؟
با سلام.

پاسخ سوالها طبق شماره بندی شما :

1. برای معرفی استان و شهر از قسمت تعاریف پایه - عمومی - استانها / شهرها ، استفاده نمایید. برای ویرایش شخص و یا شرکت (و همینطور اطلاعات بیشتر آن) از مسیر تعاریف پایه - عمومی - اشخاص و شرکتها استفاده نمایید.

2. در مورد حواله ها مطابق درخواست شما ابتدا باید از طریق دکمه "افزودن اقلام حواله از روی درخواست کالا" موارد مورد نظر را انتخاب نمایید و بصورت پیش فرض کل مقدار درخواستی در حواله ثبت می گردد. حال اگر میزان تحویلی شما کمتر از میزان درخواست باشد با دوبار کلیک بر روی ردیف مورد نظر در حواله می توانید مقدار تحویلی را ویرایش نمایید و در قسمت درخواستها درخواست مورد نظر از بین نرفته و اطلاعات مبنی بر مقدار تحویل شده و مقدار باقیمانده درخواست نمایش داده می شود.

3. قسمت گردش کار بطور کل داستانش متفاوت است و در حال حاضر در سیستمهای رایگان امکان بهره برداری آن وجود ندارد. (بطور ساده نیاز به تکمیل و همینطور تکمیل راهنمای جامع دارد)

4. انواع رسید و انواع حواله مطابق با بخشهایی که در سیستم طراحی شده اند دیده شده اند و اینطور نیست که فقط یک عنوان باشند و توسط کاربران اضافه شوند. بعنوان مثال وقتی بخش تولید سیستم کامل شود نوع مربوط به تولید به نرم افزار اضافه می گردد. در مورد تغییر کلمه نامشخص به سایر حق باشماست به تیم فنی منتقل کردیم.

5.6.7.8. مورد 5 شما به تحلیل سیستم برمیگردد و به تحلیلگران نرم افزار منتقل کردیم از تحلیل جامع شما سپاسگزاریم. مورد 6 و 7 هم پیشنهاد است و باز هم سپاسگزاریم. (حتمآ این پیشنهادها یا انتقادها مو به مو بررسی و آنالیز می شوند.)

9. در مورد کند شدن سیستم بعد از حدود بیست دقیقه کار !!!!! شما اولین نفری هستید که این گزارش را می دهید. از سایر کاربران هم درخواست داریم اگر چنین مشکلی دارند گزارش کنند. نیاز به بررسی فنی و در برخی مواقع بررسی محیطی دارد. به هر حال ما دقیق این موضوع را بررسی می کنیم.

10. این نرم افزار تحت ویندوز نوشته شده است و مبتنی بر پلتفرم ویندوز می باشد اما دیتابیس آن قابلیت هاست شدن در وب را دارد و کاربران می توانند از شهرهای مختلف از طریق اینترنت با دیتابیس هاست شده ارتباط برقرار کنند. منتهی در نسخه رایگان اینگونه خدمات ارائه داده نمی شود.

(لطفآ اینگونه سوالات طولانی را بصورت تفکیک شده و در موضوعات جداگانه مطرح نمایید تا برای سایر بازدید کنندگان نیز قابل درک تر باشد)

با تشکر.
آدرسهای ارجاع