پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال در مورد نرم افزار فروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام. خسته نباشید .
نرم افزار فروشگاهی راهکار عملیات بستن حساب نداره.
یعنی شماره فاکتور و سند برای همیشه بطور متوالی ادامه پیدا میکنه ؟
و برای تهیه گزارش سالانه باید از تاریخ و ابتدا و انتها استفاده کنم ؟

من خدمات کامپیوتری دارم. مثلا برای لیست گروه خدمات میخواهم نصب ویندوز و خدمات سخت افزار و نرم افزار ، پرینت و .... اضافه کنم.
اما در فاکتور فروش این اقلام نمیاد یعنی باید مثل اجناس براشون ابتدا فاکتور خرید بزنم تا بتونم بعد بفروشم ؟ مگر خدماتی مثل این قابل خریده ؟
ممنون از پاسخ و راهنمایی

پاسخ :
با سلام.
در نرم افزار فروشگاهی راهکار امکان بستن دوره مالی وجود ندارد. اگر نیاز به حسابداری دوبل در نرم افزار دارید از سیستم یکپارچه استفاده نمایید. البته مساله شماره فاکتور و شماره سند که می فرمایید قابل تامل است و به تیم فنی منتقل کردیم تا این مورد را بیشتر بررسی و تحلیل نمایند.
در مورد خدمات فکر کنم کمی سوء برداشت توسط شما شده است (که البته آنهم بدلیل عدم تکمیل آموزشهای لازم توسط ما می باشد). شما خدمات را تعریف کنید و سپس مستقیمآ بفروشید. الزامی به خرید آن نمی باشد (هر چند خرید خدمات هم در سیستم میسز است).
در فاکتور فروش یک گزینه انتخابی برای کالا یا خدمات وجود دارد و با تغییر این گزینه شما امکان ثبت کالا یا خدمات را خواهید داشت. احتمال بنده اینست که شما خدماتتان را هم در لیست کالاها معرفی کرده اید که اگر حدسم درست باشد کار اشتباهی انجام شده است.

لطفآ نتیجه را در ادامه همین موضوع و در همین صفحه پیگیری نمایید.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع