پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در استفاده از برنامه فروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

Dr.David

با سلام و خسته نباشید

متاسفانه بدلیل عدم دانش کافی بنده در زمینه حسابداری و همچنین عدم وجود یک فایل آموزشی منسجم و یکپارچه، اغلب اوقات با مشکل روبرو می شویم. لذا پیشنهاد میگردد بجهت جلوگیری از اتلاف وقت شما و کاربران و همچنین عدم کثرت مطالب تکراری، آموزشی کامل و جامع و یا در حد درک همگان ولی بطور یکپارچه در سایت قرار دهید.
علی ایحال خوشحال میشم پاسخ این سئوالات را مرقوم فرمائید.

بامید موفقیت همه عزیزان؛

اول اینکه: چگونه میتوان اعداد اعشاری را وارد جدول افزودن کالا یا هر قسمت دیگه ای نمود؟
دوم: نحوه تغییر تاریخ شمسی به میلادی
سوم: در قسمت اسناد امور مالی، هنگام ایجاد سند واریز به صندوق نام واریز کننده در قسمت انتخاب نام مشخص نمی شود در صورتی که ایجاد نقش شده است
امیدوارم در اسرع وقت پاسخ شیوای شما را دریافت نمایم.ا

با تشکر
با سلام.

در مورد آموزشها حق کاملآ با شماست، البته ما هم بیکار ننشسته ایم و مشغول تهیه یک سری آموزش بصورت ویدیو هستیم که بزودی در سایت قرار داده خواهد شد.

در مورد اعداد اعشاری که فرمودید هیچ مشکلی در سیستم وجود ندارد و شما براحتی می توانید اعداد اعشاری را در قسمتهای مختلف برنامه وارد نمایید. اعداد اعشاری را باید به این شکل وارد نمایید . 12.25 ، 13.3 و ....
اگر در سیستم شما اینگونه ورود اعداد اعشاری را قبول نمیکند به قسمت Region در کنترل پنل وارد شوید و در تب Formats دکمه Additional Settings را کلیک کنید و در صفحه ظاهر شده گزینه Decimal Symbols در تب های Numbers و Currency را بررسی کنید که باید برابر . باشند و اگر غیر از این باشد به این حالت تنظیمش نمایید. (لطفآ در این مورد اطلاع رسانی کنید تا در کمک به سایر کاربران بهتر عمل کنیم) . اگر هم ویندوز شما ویندوز 10 باشد اطلاع بدهید.

ما در نرم افزار تاریخ میلادی را از سیستم می گیریم و تبدیل شده آن به شمسی را نمایش می دهیم. عکس اینحالت هنوز در سیستم وجود ندارد و برنامه قادر به ذخیره تاریخ میلادی نمی باشد.

در مورد عدم نمایش نام واریز کننده باید نوع شخص در تعریف شخص در حالت سهامدار، یا نامشخص باشد تا امکان واریز به صندوق برای وی فراهم باشد. احتمالآ نوع شخص را مشتری یا ... گذاشته اید که در لیست نمایش داده نمی شود.

با تشکر.

Dr.David

با سلام

موضوع تغییر کاراکتر (.) در قسمت Region "دقیقا بر خلاف آنچه که شما کفتید عمل می کند! یعنی زمانیکه این کاراکتر (.) انتخاب می شود برنامه هیچ عکس العملی ندارد و زمانیکه کاراکتر ( / ) انتخاب می شود، برنامه اجازه تایپ اعداد به نحوی که شما قید کردید(12.25، 4.7 و ...) را می دهد اما، باز هم متاسفانه هنگامی که ثبت و خروج را اعمال می کنیم عملاً در برنامه ثبت نمی شود..!!! یعنی مانند این است که شما اصلاً مقدار دهی نکرده باشید.

سپاس
با سلام.

دوست عزیز موارد بالا که گفتم صحیح است. باید در دو تب Numbers و Currency این تغییر را بدهید.
اگر حل نشد. با شماره 09106790876 از طریق تلگرام پیغام بگزارید تا از طریق ریموت همکارانمان از نزدیک مشکل را بررسی کنند.

با تشکر.
آدرسهای ارجاع