پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: حساب جدید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
من از نرم افزار فروشگاهی شما استفاده میکردم
الان برای یه فروشگاه دیگه میخام ازش استفاده کنم،ولی نمیخام کالاهای قبلی حساب های قبلی و کلا هیچ اطلاعاتی از فروشگاه قبلی تو این حساب فروشگاه جدید باشه
میشه یفرمایید چطور میشه یه حساب کاربری جدید باز کنم که اطلاعات قبلی سر جاش باشه و برای این فروشگاه مستقل یه حساب جدید باشه؟
با سلام

این مسأله با حساب کاربری جدید حل نمی شود. در حالت کلی هر نرم افزار مخصوص یک فروشگاه می باشد. البته با روش های فنی خاص و از دید ما غیر استانداردی می توانید با نصب INSTANCE اس کیو ال سرور اقدام به نصب دو یا چند برنامه بر روی یک کامپیوتر کنید.
ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که در مورد روش ذکر شده ما هیچ خدماتی نداریم و صرفاً نامش را به این دلیل آوردم که افراد خبره تر از وجود آن مطلع گردند و در صورت نیاز با مسئولیت خودشان از آن بهره مند شوند.

با سپاس
ممنونم
برای استفاده از نرم افزار ازش بکاپ گرفتم والان در حال پاک کردن اطلاعات روی نرم افزارم
اطلاعات شامل فاکتور خرید و فروش و برگشت از خرید و فروش رو پاک کردم اما هر کار میکنم که اطلاعات کالا ها رو پاک کنم ممکن نیست و ارور 547 میده که یعنی اطلاعات مرتبط با این کالاها موجود است و امکان حذف اطلاعات کالاها نیست، در حالی که دیگر هیچ اطلاعاتی از خرید و فروش کالاها روی سیستم نیست و همه حذف شده است
لطفا راهنمایی بفرمایید که این خطا از کجا گرفته میشه که من فراموش کردم پاک کنم و به کالاها مرتبط است؟
با سلام

اگر از اینکه کالای مربوطه داری هیچ نوع سندی اعم از فاکتور خرید، فروش، برگشتی، تولید، ضایعات، انبارگردانی و احیاناً موجودی اولیه کالا در اطلاعات کالاها با این انبار، ندارید مطمئن هستید، به شیوۀ زیر عمل کرده و نتیجه را اطلاع دهید.

وارد منوی "دستیار راهکار - ویرایش گروهی اطلاعات" شوید. سپس در قسمت انتخاب عملیات، گزینۀ "حذف کلی کالاهای بدون گردش از انبارها" را انتخاب کرده و بر روی دکمه "انجام عملیات" کلیک کنید. بعد از این کار مجددا سعی کنید کالاها را حذف کنید.

با سپاس
آدرسهای ارجاع