پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بخش خدمات
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
من در سیستم کارم از چند نوع خدمت مثل دستمزد خیاطی استفاده میکنم که در قسمت خدمات برای هر خیاط کدی را تعریف کره ام و هنگام صدور فاکتور فروش با توجه به اینکه کدام خیاط برای آن فاکتور انجام کار می دهد کد وی را وارد میکنم سپس از قسمت گزارشات خدمات آمار فروش هر خیاط را نیز محاسبه میکنیم اما اینکه در دفتر حساب این مقدار وارد شود و خیاط مورد نظر بستانکار شود تا ما هم پرداختی وی را صادر کنیم راهکار چه می باشد آیا باید برایش فاکتور خرید خدمات صادر شود یا روال دیگری دارد ؟ چون سودی از این بابت به ما تعلق نمیگیرد و ما فقط خدمت را ارایه میکنیم ورودی اطلااعاتمان باید به چه نحو باشد
سلام
روشی که استفاده کرده اید کاملا اشتباه است.
قسمت خدمات صرفاً برای درج خدمات هست و نه تفکیک دستمزد افراد.
در حالت کلی نرم افزار برای شما درآمد خدمات فروش رفته را ثبت و نگهداری می کند و اینکه هر خیاط شما چقدر باید بگیرید یا ... در نرم افزار پشتیبانی نمی شود.
با سپاس
سلام
با تشکر از پاسخگویی شما . آیا راهکاری برای این نوع خدمات که ما خودمان برایش هزینه میکنیم پیشنهاد دارید؟
اگر راه حلی هست ممنون میشم
در کل برای خدمتی که ارایه دهنده آن ما نیستیم میتوان فاکتور خرید صادر کرد؟ در سیستم مشکلی پیش نمی آید؟
ممنوم
با سلام
شما می توانید خدمات را هم مثل کالا بخرید و بفروشید.
در اینگونه مواقع این بهترین روش مدیریت این مساله است. به عنوان مثال کسانی که به شما خدمات می فروشند را بعنوان فروشنده معرفی کنید. و فرضاً خدمات خاصی را با قیمت خاصی از آنها بخرید و سپس همین خدمات را به مشتریان بفروشید. حُسن این روش این است که حساب و کتاب فروشندگان خدمات به شما نیز دقیقاً مشخص می شود.

با سپاس
سلام با سپاس
آدرسهای ارجاع