25-01-2019, 03:00 PM
سلام
من در سیستم کارم از چند نوع خدمت مثل دستمزد خیاطی استفاده میکنم که در قسمت خدمات برای هر خیاط کدی را تعریف کره ام و هنگام صدور فاکتور فروش با توجه به اینکه کدام خیاط برای آن فاکتور انجام کار می دهد کد وی را وارد میکنم سپس از قسمت گزارشات خدمات آمار فروش هر خیاط را نیز محاسبه میکنیم اما اینکه در دفتر حساب این مقدار وارد شود و خیاط مورد نظر بستانکار شود تا ما هم پرداختی وی را صادر کنیم راهکار چه می باشد آیا باید برایش فاکتور خرید خدمات صادر شود یا روال دیگری دارد ؟ چون سودی از این بابت به ما تعلق نمیگیرد و ما فقط خدمت را ارایه میکنیم ورودی اطلااعاتمان باید به چه نحو باشد
من در سیستم کارم از چند نوع خدمت مثل دستمزد خیاطی استفاده میکنم که در قسمت خدمات برای هر خیاط کدی را تعریف کره ام و هنگام صدور فاکتور فروش با توجه به اینکه کدام خیاط برای آن فاکتور انجام کار می دهد کد وی را وارد میکنم سپس از قسمت گزارشات خدمات آمار فروش هر خیاط را نیز محاسبه میکنیم اما اینکه در دفتر حساب این مقدار وارد شود و خیاط مورد نظر بستانکار شود تا ما هم پرداختی وی را صادر کنیم راهکار چه می باشد آیا باید برایش فاکتور خرید خدمات صادر شود یا روال دیگری دارد ؟ چون سودی از این بابت به ما تعلق نمیگیرد و ما فقط خدمت را ارایه میکنیم ورودی اطلااعاتمان باید به چه نحو باشد