پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پیگیری یک پیشنهادCRM
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام . قبلا پیشنهادی در خصوص سیستم یکپارچه که در همه زمینه ها تقریبا کامل می باشد مطرح کردم ولی با توجه به نیاز امروز ، بازار رقابتی و ضرورت ارتباط مفید وموثر با مشتری و قابلت پیگیری و گزارش گیری مدیر یک مجموعه ، اضافه شدن زیر سامانه CRM را به سیستم یکپاچه دادم که متاسفانه تا کنون عملی نشده است. بنظر می رسد اضافه شدن CRM به جلب مخاطب بیشتر و قابلیت های سامانه یکپاچه کمک شایانی خواهد نمود.
با تشکر .به امید پیشرفت روز افزون مجموعه راهکار سافت
منم قبلا پیشنهاد دادم ولی انگار سیستم برنامه نویسی غیر فعال است . امید است با افزایش نرخ نرم افزار این امکان فراهم گردید باشد
حتی ماژول های قبلی تمام و کامل نیست جه برسد به افزوده شد بخش جدید هنوز نمیتوان از پیش فاکتور پرینت گرفت ؟؟؟
نواقص زیادی دارد مختلف که فقط بایگانی میگررد تا به روزی دوستان برنامه نویس فعال شوند
آدرسهای ارجاع