21-11-2018, 10:11 PM
با سلام و احترام . قبلا پیشنهادی در خصوص سیستم یکپارچه که در همه زمینه ها تقریبا کامل می باشد مطرح کردم ولی با توجه به نیاز امروز ، بازار رقابتی و ضرورت ارتباط مفید وموثر با مشتری و قابلت پیگیری و گزارش گیری مدیر یک مجموعه ، اضافه شدن زیر سامانه CRM را به سیستم یکپاچه دادم که متاسفانه تا کنون عملی نشده است. بنظر می رسد اضافه شدن CRM به جلب مخاطب بیشتر و قابلیت های سامانه یکپاچه کمک شایانی خواهد نمود.
با تشکر .به امید پیشرفت روز افزون مجموعه راهکار سافت
با تشکر .به امید پیشرفت روز افزون مجموعه راهکار سافت