پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نوع حواله و رسید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام میخواستم بدونم چطور میتوانیم نوع حواله و رسید جدید تعریف کنیم مثل حواله تبلیغات
و اینکه میخوام انبار دار فقط به طور تعدادی گزارش بتونه بگیره نه ریالی
ممنون
با سلام

نقل قول:نوع حواله و رسید
با سلام میخواستم بدونم چطور میتوانیم نوع حواله و رسید جدید تعریف کنیم مثل حواله تبلیغات

انواع حواله و رسیدی که در برنامه و در فیلد های "نوع حواله" و "نوع رسید" وجود دارند، قابل اضافه یا کم کردن و حتی تغییر توسط کاربر نمی باشند و بر روی آنها برنامه نویسی صورت پذیرفته است. به عنوان مثال اگر می بینید نوع رسیدی با نام "خرید" در برنامه هست، پشت این اسم برنامه نویسی خاصی برای ارتباط این نوع رسید با خریدها ایجاد شده است. طبیعتاً در آینده با توسعه سیستم مثلاً در زمینه تولید، این انواع نیز متناسب با آن توسعه پیدا می کنند.

اما در اینجا یک فیلد دیگر با نام "دسته بندی رسید" و "دسته بندی حواله" وجود دارد که در اختیار کاربر می باشد و در صورت تمایل می توانید نوع رسید یا حواله را "نامشخص" بزنید و در این دسته بندی تفکیک های خودتان را از نظر نوع حواله یا نوع رسید مشخص نمایید. توجه داشته باشید که روی این دسته بندی هیچ نوع برنامه نویسی خاصی وجود ندارد و صرفاً برای تفکیک اطلاعات می توانید از آن بهره مند گردید.

نقل قول:و اینکه میخوام انبار دار فقط به طور تعدادی گزارش بتونه بگیره نه ریالی

در حال حاضر از نظر امنیتی امکانی نداریم که بتوانیم در گزارشات انبار، فیلدهای نمایش مبلغ را برای کاربری نمایان یا مخفی کنیم. فعلاً سطح امنیتی این بخش به این شکل است که کاربر یا بتواند کل گزارش را ببینید و یا اینکه نبیند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع