پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: وب سرویس ارسال پیامک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ضمن عرض سلام
بنده سامانه ارسال پیامک دارم که راضی هستم
چگونه میتوان از طریق وب سرویس یا هر روش دیگری نرم افزار شما را به آن متصل کرد که بتواند پیامک ارسال کند؟
اگر قرار باشد مودم با سیم کار خریداری شود علاوه بر افت سرعت ارسال خطاهای متعددی خواهد داشت.
درصورتی که ما هزینه های بسیار زیادی برای سامانه پیامک خود کرده ایم و اکنون همه شرکت از آن استفاده میکنند. این سیستم کاملا تحت وب بوده و بسیار عالی عمل میکند.
فقط نیاز مند این هستیم راهکاری به ما نشان بدهید که بتوان این سامانه را به نرم افزار شما متصل کرد.
نرم افزارهای دیگر معمولا گزینه ای دارند که میتوان اطلاعات وب سرویس هر سیستمی را درج کرد و از همان سامانه بدون خرید مجموعه ای دیگر استفاده کنند.
با تشکر
با سلام

نقل قول:ضمن عرض سلام
بنده سامانه ارسال پیامک دارم که راضی هستم
چگونه میتوان از طریق وب سرویس یا هر روش دیگری نرم افزار شما را به آن متصل کرد که بتواند پیامک ارسال کند؟

در این زمینه ما فعلاً فقط یک وب سرویس در نرم افزار داریم و آنهم برند مشخصی است که در آموزشها آمده است. عملاً برای ما منطقی نیست که تمامی وب سرویس های مختلف شرکتهای متفاوت را در نرم افزارمان پیاده کنیم. در این حوزه بنده با بیش از ده سرویس دهنده مختلف مذاکره داشته ام، مشکل اصلی از سمت سرویس دهندگان این نوع خدمات است، متاسفانه آنها هیچ نوع استاندارد واحدی را رعایت نکرده اند و عملاً هر شرکتی کاملاً سلیقه ای برای خودش سرویسی را پیاده سازی کرده است.

در اینجا نکات دیگری هم در میان می باشد: اول اینکه همان یک وب سرویس را هم که قرار داده ایم به هیچ عنوان تضمین نکرده ایم که درست کار کند، چون بخش اعظم درست کار کردن این سرویس بر عهده شرکتهای ارائه دهنده خدمات مذکور می باشد.

نقل قول:اگر قرار باشد مودم با سیم کار خریداری شود علاوه بر افت سرعت ارسال خطاهای متعددی خواهد داشت.

به مروز زمان و بر اساس تجربیات کسب شده، پی بردیم که افزودن ماژول پیامک با مودم به نرم افزار راهکار یک کار کاملاً اشتباه بوده است. اساساً در آینده هم امکان حذف این ماژول از نرم افزار وجود دارد. به هیچ وجه توصیه نمی کنیم سراغش بروید که مشکلات فراوانی را دارد و اساساً دستگاه های مربوطه کاربرد شخصی دارند و مشکلات فراوان سازگاری دارند و استفاده صنعتی از آنها اشتباه است.

نقل قول:نرم افزارهای دیگر معمولا گزینه ای دارند که میتوان اطلاعات وب سرویس هر سیستمی را درج کرد و از همان سامانه بدون خرید مجموعه ای دیگر استفاده کنند.

چنین چیزی نداریم. به ازاء هر وب سرویس باید برنامه نویسی جداگانه و اختصاصی صورت پذیرد. البته اینکه شرکتهای برنامه نویسی بیایند و با هزینه جداگانه برنامه سفارشی بنویسند معمول است و شرکتها استقبال هم می کنند اما در راهکار برنامه نویسی سفارشی نداریم و همه چیز عمومی است.

با سپاس
سلام
ضمن تشکر بابت پاسخ
جسارتا برعکس فرموده شما الان تمام نرم افزارهای مورد استفاده شده وموجود چه سازمانی چه شخصی در قسمت تنظیمات پیامک با درج 4 گزینه از تمام پنل های پیامکی دستور میگیرد و ارتباط برقرار میکند . بدون ذره ای کد نویسی
سامانه های آموت یا وب اس ام اس دات آی ار و غیره . همه وهمه در حد 4 خط اطلاعات ارائه میدهند که اکثر اتوماسیون های اداری که مجموعه ما به تنوع استفاده کرده همه وهمه به راحتی ارتباط خود را با سیستم ارسال و دریافت پیامک حفظ کردند . ارتباط گرفتند
قسمتی برای یوزر و قسمتی برای پسوورد قسمتی برای میزان اعتبار و یک قسمت هم برای ارسال و دریافت
تمام سامانه های پیامکی تحت وب این امکان و ارائه دادند وهمه از یک پروتکل استفاده کردند فقط مهم این هست که آیا نرم افزار پوشش خدمات پیامکی تحت وب را می دهد یا خیر که متاسفانه نرم افزار شما از این عمل مظلوم مانده.
ما همین هفته گذشته هم برای یکی دیگر از شرکت های زیرتابعه نرم افزار دیگری خریداری کردیم آن هم ارتباط خود را با هر سامانه پیامکی تحت وب تایید کرد و چک کردیم به راحتی پاسخ داد.
نرم افزار خوب شما حیف است که از این سامانه بهره نبرد. چون سامانه شما امکان درج وام رو هم دارد اگر سیستم اطلاع رسانی مثل پیامک را پوشش دهید بسیار مفید و کار راه انداز خواهد بود.
با تشکر
با سلام

از اطلاعات مفیدی که در اختیار گذاشتید سپاسگزاریم.
آدرسهای ارجاع