پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نرم افزارفروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام وتشکر بابت برنامه خوب راهکار

در مورد نرم افزار فروشگاهی 3سوال دارم.

1-من یک مشتری را در لیست بدهکاران تعریف کرده ام زمانی که درقسمت افزودن فاکتورفروش جنسی به آن شخص به عنوان نسیه میفروشم چگونه مبلغ وفاکتور را درحساب اون مشتری اضافه کنم؟

2-آیا می توان دو نوع قیمت فروش برای کالا تعریف کرد؟ یعنی هم به صورت قیمت جزیی و هم کلی

3-من از بارکد خوان استفاده نمیکنم . چگونه می توانم فلش چشمک زن را همیشه وبه صورت پیش فرض بر روی جستجوی نام اجناس قراردهم.

با تشکر
با سلام.
نقل قول:1-من یک مشتری را در لیست بدهکاران تعریف کرده ام زمانی که درقسمت افزودن فاکتورفروش جنسی به آن شخص به عنوان نسیه میفروشم چگونه مبلغ وفاکتور را درحساب اون مشتری اضافه کنم؟
پاسخ :
در نرم افزار فروشگاهی راهکار معرفی مشتری در لیست بدهکاران معنی ندارد. شما می توانید یک مشتری را تعریف کنید و وضعیت مانده حساب اول دوره آنرا بدهکار، بستانکار و یا بی حساب تعیین کنید. بسته به عملیات سیستم یک مشتری می تواند در مفطعی بدهکار، بستانکار و یا بی حساب گردد.
اما در مورد اینکه چگونه فروش نسیه را انجام بدهید. وارد قسمت تنظیمات و سپس تنظیمات کاربر شوید، اگر گزینه "تسویه پیش فرض نقدی در فاکتور فروش" تیک خورده باشد تیک آنرا بردارید و با توجه به نحوه فروشتان که نقد یا چکی می باشد گزینه های مربوط به "نمایش فرم تسویه نقدی پس از فاکتور فروش" و گزینه "نمایش فرم تسویه چکی پس از فاکتور فروش" را تیک بزنید. حال یک فاکتور فروش ثبت کنید و تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید.
نقل قول:2-آیا می توان دو نوع قیمت فروش برای کالا تعریف کرد؟ یعنی هم به صورت قیمت جزیی و هم کلی
پاسخ : در حال حاضر امکان معرفی یک کالا با چند قیمت فروش متفاوت در نرم افزار وجود ندارد. اما امکان اینکه برای واحدهای اندازه گیری متفاوت یا بسته بندیهای متفاوت یک کالا قیمت های جداگانه ای را تعیین نمایید وجود دارد.
نقل قول:3-من از بارکد خوان استفاده نمیکنم . چگونه می توانم فلش چشمک زن را همیشه وبه صورت پیش فرض بر روی جستجوی نام اجناس قراردهم.
پاسخ : در حال فلش چشمک زن بصورت پیش فرض همیشه بر روی بارکد قرار دارد. به امید خدا در نسخه های بعدی قابلیتی را به سیستم اضافه خواهیم کرد تا در مواردی مثل مورد شما که از بارکد خوان استفاده نمیکنند کار ثبت اطلاعات راحتتر شود.
با تشکر.
آدرسهای ارجاع