پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اصلاح در فرم (افزودن فاکتور فروش) یه کم عجله....
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
خدا قوت.
من از گروه تخفیف اشخاص استفاده میکنم.
اما مشکل چیه ؟؟؟؟
در این شرایط ، وقتی برای مشتری که تخفیف شامل حالش میشه داریم فاکتور میزنیم . هیچ اثری از تخفیف نیست . تا وقتی که فاکتور میره برای ثبت یا چاپ .

یعنی اول باید فاکتور ثبت بشه بعد مشخص میشه که مشتری چقدر باید پول بده.
درصورتی که ما تا مبلغ رو از مشتری نگیریم نمیخوایم فاکتور ثبت بشه . به دلایل زیر :
1- ممکن هست مشتری مبلغ خورده پول را ندهد.
2- مشتری میخواد قبل از ثبت فاکتور از مقدار تخفیف مطلع باشه .


معمولا جواب پستها که میزاریم اینه که مطلبو به واحد فنی انتقال دادیم . اما این جواب گرچه صحیح هست اما برای شخصی که همه کسب و کار و زندگیش داره توی نرم افزار شما ثبت میشه ، و الان دچار مشکل شده ، کافی نیست .

لطفا مارو بیشتر در جریان سرعت ایجاد تغییرات و اصلاحات در نرم افزار قرار ببدید.
سلام

اینکه ما می گوییم به واحد فنی منتقل شد، تنها کاری است که می توانیم انجام بدهیم. در واقع به هیچ وجه شیوه طراحی نرم افزار به این شکل نیست که نظرات تک تک کاربران در نرم افزار گنجانده شود، اساساً چنین ظرفیتی را نه ما و حتی شرکتهای بزرگ با چند صد نفر نیرو نیز ندارند. تا همین لحظه مجموع پیشنهاداتی که از سمت مشتریان از کانال های مختلفی همچون تالار گفتمان، ایمیل، تلگرام، سامانه چت آنلاین راهکار و ... به ما رسیده است بالغ بر چندین هزار پیشنهاد می باشد. از این رو به هیچ وجه نمی توانیم قول یا وعده زمانی به مشتریان بدهیم. اما این امید را می دهیم که در آینده (بلند مدت) در صورت رشد ظرفیتهای مجموعه بروز رسانی های بیشتری داشته باشیم.

با سپاس
با سلام،
من خودم از اون دسته افرادی هستم که پیشنهاد زیاد درباره برنامه دارم و قبلا داشتم و اینجا لازم دونستم از تیم فنی تشکر کنم که اکثر پیشنهادات و گاهی اوقات ایرادات برنامه رو اعمال و برطرف کردن و کار فقط به گفتن جمله "به واحد فنی منتقل شد" ختم نشد و از نسخه اول نرم افزار تا حالا تغییرات محتوایی و محاسباتی چشم گیری صورت گرفته.
از اونجا که بنده خودم برنامه نویس هستم ، کاملا درک می کنم که یه سری از پیشنهادات قابل پیاده سازی نیست و اونهایی هم که قابل پیاده سازی هست معمولا نیاز هست که کد نرم افزار دچار تغییرات زیادی بشه و کار طاقت فرساییه.

با امید موفقیت های بیشتر برای تیم راهکار.
آدرسهای ارجاع