پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام خسته نباشید.
یک مشکل پیش اومده در فاکتور در فاکتور های خرید بدهکاری قبلی را نمایش میده اما در فاکتور های فروش نمایش نمیده مشکلش چیه . چجوری این مشکل بر طرف میشه .
نقل قول:فاکتور
با عرض سلام خسته نباشید.
یک مشکل پیش اومده در فاکتور در فاکتور های خرید بدهکاری قبلی را نمایش میده اما در فاکتور های فروش نمایش نمیده مشکلش چیه . چجوری این مشکل بر طرف میشه .

با سلام

لطفاً دو تصویر از هر دو فاکتور ارسال کنید تا روی تصویر بتوانیم بررسی کنیم و دلیلش را به شما بگوییم. در اینجا خودمان که بررسی کردیم مشکلی مشاهده نکردیم.

با سپاس
http://s9.picofile.com/file/8332096318/Capture1.PNG


http://s8.picofile.com/file/8332096634/Capture2.PNG

اینم از اسکرین . مال اون فاکتوری ک من خرید میکنم نمایش میده اما توی فاکتور فروش نمایش نمیده
خدمت مدیران راهکار، در اسکرین شات دوم این دوست آگه مشاهده فرمایید بجای اینکه چیزی به عنوان مبلغ بستانکاری خورده شود نوشته شده مبلغ بدهی شما منفی ایکس..... که این قابل قبول نمی‌باشد که باید ذکر شود مبلغ بستانکاری شما تا این فاکتور مبلغ ایکس،،،،،.
دقیقا مساله ای که من در جای دیگری مطرح کردم و برای شما منطقی نبود ،بهتر نیست برای کسب اطلاع بیشتر سری به برنامه حسابداریهای دیگه ای بزنید و روش کار آنها راهم مروری بکنید،
بنده اصلا متوجه نشدم . اون فاکتوری ک مبلغ نشون داد اون مال خرید منه ولی از فاکتور های مشتری همون فاکتور فروش بدهی قبلی را نشون نمیده . اگ اونجا منفی زده خب من بهش بدهکار اون مبلغ .
با سلام

در مورد صورت مساله ایکه ارائه کرده اید، به نکات زیر توجه فرمایید:

1. برنامه مانده بدهکاری را نمایش می دهد و طبیعتاً اگر این مبلغ منفی باشد یعنی شخص مربوطه بستانکار است.
2. اگر مانده صفر باشد به این معنا می باشد که حساب شخص مربوطه تسویه می باشد و هیچ مانده بدهکاری یا بستانکاری ندارد.
3. برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد بدهکاری یا بستانکاری و یا تسویه بودن حساب یک شخص می توانید گزارش دفتر حساب او را که در لینک آموزشی زیر ذکر کرده ایم، بررسی کنید.

آموزش دفتر حساب
http://khoshamoz.ir/index.php/post1174

با سپاس
آدرسهای ارجاع