پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تغییر در فیلد های تعریف شده در مرکز هزینه ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باسلام خدمت دوستان راهکار
اهمار
میخواستم در قسمت مرکز هزینه یک پارامتری رو عوض کنم . تمام اطلاعات مربوطه را پاک کردم ولی باز هم خطا پاک نکردن اطلاعات را به من می دهد . کجا می توانم این اطالاعات را ببینم و خذف کنم 0

باتشکرShy
با سلام

تصویر خطایی که ارسال کرده اید به این معنا می باشد که از این مرکز هزینه در سندها استفاده شده است. برای اینکه بتوانید دقیقاً بدانید در کدام سند استفاده شده روش های مختلفی وجود دارد که یک روش را به اطلاع می رسانم:

1. ابتدا وارد مسیر "گزارش - مالی - حسابداری مالی - گزارشات گردش و مانده حسابها - گردش و مانده یک مرکز هزینه به تفکیک حسابها" شوید.

2. فرم زیر نمایان می شود مشابه تصویر مرکز هزینه مربوطه را انتخاب کرده و بر روی دکمه "برو" کلیک کنید. اگر برای مرکز هزینه سندی ثبت شده باشد جمع گردش و مانده به شما نمایش داده می شود.

[عکس: 00000000000000013274.PNG]

3. روی هر ردیف که قرار بگیرید و دکمۀ "دفتر روزنامه مرکز هزینه انتخاب شده" را کلیک کنید، ریز آرتیکلها نیز به شما نمایش داده می شوند.

[عکس: 00000000000000013275.PNG]

با سپاس
دوست گرامی
روش اجرایی شما را انجام دادم ولی هیچ گونه اطاعاتی وجود ندارد که ان را پیاده سازی کنم

دوست گرامی
روش اجرایی شما را انجام دادم ولی هیچ گونه اطاعاتی وجود ندارد که ان را پیاده سازی کنم
نقل قول:دوست گرامی
روش اجرایی شما را انجام دادم ولی هیچ گونه اطاعاتی وجود ندارد که ان را پیاده سازی کنم

با سلام

اگر در نرم افزار دوره های مالی دیگری نیز تعریف کرده اید آنها را هم بررسی نمایید. توجه داشته باشید که مراکز هزینه مانند سرفصلهای حسابداری محدود به یک دوره مالی نیستند و ممکن است در آرتیکلهای سایر دوره های مالی مورد استفاده قرار گرفته باشند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع