پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: متفرقه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باسلام
گزارش کاردکس فایفو چه کارایی داره؟کارایی کپی مقادیر یک ستون چکارایی دارد؟در گزارش ساز راهکار باید کارایی اضافه شده رو از سایت راهکار دانلود کرد؟
نقل قول:گزارش کاردکس فایفو چه کارایی داره؟

با سلام

روش فایفو یکی از روش های استاندارد حسابداری برای محاسبه بهای تمام شده کالا می باشد. علاوه بر این روش دو روش لایفو و میانگین موزون نیز روش های مشابه استاندارد شده دیگری می باشند. در نرم افزار فروشگاهی راهکار تلاش بر اینست که هر سه این روش ها به همان شیوه استانداردشان در نرم افزار گنجانده شوند. ایجاد گزارش کاردکس فایفو نیز در همین راستا می باشد. این سه روش در واقع برای کاربرانی است که می خواهند با شیوه های استاندارد و علمی انبارداری کار کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه معنا و مفهوم علمی کاردکس فایفو آموزش زیر را بخوانید:

محاسبه بهای تمام شده موجودی کالا با روش فایفو First-In, First-Out (FIFO) Method
http://khoshamoz.ir/index.php/post529

نقل قول:کارایی کپی مقادیر یک ستون چکارایی دارد؟

این ابزار مشابه امکان "کپی مقدار سلول به حافظه موقت ویندوز" می باشد که پیشتر در نرم افزار موجود بود. در اینجا به جای یک سلول شما این امکان را دارید تا کلیه مقادیر یک ستون را یکجا به حافظه موقت ویندوز کپی کنید و از آن در سایر برنامه های دیگر مثل اکسل، نوت پد، ورد و ... استفاده کنید. این امکان جزء امکانات نوار ابزار عمومی راهکار می باشد.

آشنایی با نوار ابزار عمومی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post704

نقل قول:در گزارش ساز راهکار باید کارایی اضافه شده رو از سایت راهکار دانلود کرد؟

نیاز به هیچ دانلودی ندارید و این امکانات با بروز رسانی به برنامه اضافه می شوند.
در گزارش ساز راهکار (FastReport) امکانات بسیاری مثل امکان استفاده از Function ها و ... اضافه شده است که تک تک آنها نیاز به تشریح و آموزش دارند و بزودی آموزش هایی برای آنها ایجاد می گردد. در حالت عادی شاید کاربران نیاز به این امکانات نداشته باشند اما کاربرانی که به صورت حرفه ای با ابزار گزارش ساز راهکار اقدام به طراحی گزارش های پیچیده می کنند این امکانات را بسیار مفید خواهند دانست.

با سپاس
ممنون از حمایت و راهنماییتون همین آموزشها ارزشش بالاتر از مبلغ دریافتی شما بابت نرم افزارتون میباشد،با نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان براتون آرزوی رسیدن به بالاترین قله های موفقیت را دارم.
آدرسهای ارجاع