14-05-2018, 12:55 PM
1 - ایجاد نامه صادره از دبیرخانه نبوده بلکه می بیاست از کارمند و یا مدیر شروع شده و با امضای مدیر به دبیرخانه ارجاع شود.
2- تاریخ و شماره نامه صادره می بایست توسط سیستم و پس از تایید مدیر بصورت انوماتیک بر روی نامه درج شود. لازم است الگو پیش فرض تعربف شود.
3- در قسمت ارجاعات کارتابل فرد مسول (کارمند) می بایست گزینه پاسخ به نامه و یا ایجاد نامه داشته باشد.
4- در قسمت نامه های وارد اتصال با اسکنر اضافه شود.
5- قسمت دبیرخانه و اداری باید از قسمت مالی جدا شود. در حال حاضر دبیرخانه زیر مجموعه قسمت مالی است. پیشنهاد:
در فرم اول ورود به شرکت سوال شود
پس از ورود به شرکت در منو مالی سوالات دوره پرسیده شود
زیرا قسمت اداری شرکت مستقل از دوره مالی است.
2- تاریخ و شماره نامه صادره می بایست توسط سیستم و پس از تایید مدیر بصورت انوماتیک بر روی نامه درج شود. لازم است الگو پیش فرض تعربف شود.
3- در قسمت ارجاعات کارتابل فرد مسول (کارمند) می بایست گزینه پاسخ به نامه و یا ایجاد نامه داشته باشد.
4- در قسمت نامه های وارد اتصال با اسکنر اضافه شود.
5- قسمت دبیرخانه و اداری باید از قسمت مالی جدا شود. در حال حاضر دبیرخانه زیر مجموعه قسمت مالی است. پیشنهاد:
در فرم اول ورود به شرکت سوال شود
پس از ورود به شرکت در منو مالی سوالات دوره پرسیده شود
زیرا قسمت اداری شرکت مستقل از دوره مالی است.