پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
1 - ایجاد نامه صادره از دبیرخانه نبوده بلکه می بیاست از کارمند و یا مدیر شروع شده و با امضای مدیر به دبیرخانه ارجاع شود.
2- تاریخ و شماره نامه صادره می بایست توسط سیستم و پس از تایید مدیر بصورت انوماتیک بر روی نامه درج شود. لازم است الگو پیش فرض تعربف شود.
3- در قسمت ارجاعات کارتابل فرد مسول (کارمند) می بایست گزینه پاسخ به نامه و یا ایجاد نامه داشته باشد.
4- در قسمت نامه های وارد اتصال با اسکنر اضافه شود.
5- قسمت دبیرخانه و اداری باید از قسمت مالی جدا شود. در حال حاضر دبیرخانه زیر مجموعه قسمت مالی است. پیشنهاد:
در فرم اول ورود به شرکت سوال شود
پس از ورود به شرکت در منو مالی سوالات دوره پرسیده شود
زیرا قسمت اداری شرکت مستقل از دوره مالی است.
نقل قول:پیشنهادات جهت بهبود دبیرخانه
1 - ایجاد نامه صادره از دبیرخانه نبوده بلکه می بیاست از کارمند و یا مدیر شروع شده و با امضای مدیر به دبیرخانه ارجاع شود.
2- تاریخ و شماره نامه صادره می بایست توسط سیستم و پس از تایید مدیر بصورت انوماتیک بر روی نامه درج شود. لازم است الگو پیش فرض تعربف شود.
3- در قسمت ارجاعات کارتابل فرد مسول (کارمند) می بایست گزینه پاسخ به نامه و یا ایجاد نامه داشته باشد.
4- در قسمت نامه های وارد اتصال با اسکنر اضافه شود.
5- قسمت دبیرخانه و اداری باید از قسمت مالی جدا شود. در حال حاضر دبیرخانه زیر مجموعه قسمت مالی است. پیشنهاد:
در فرم اول ورود به شرکت سوال شود
پس از ورود به شرکت در منو مالی سوالات دوره پرسیده شود
زیرا قسمت اداری شرکت مستقل از دوره مالی است.

با سلام

پیشنهادات شما به تیم فنی منتقل شدند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع