پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ثبت یستانکاری شخص در نرم افزار مدیریت ساختمان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام من در مورد نرم افزار شارژ ساختمان یک سوال دارم. ممکنه بعضی از ساکنین از طرف خودشون یک سری هزینه انجام بدن مثلا یکی از ساکنین تاسیسات کاره و هر زمان مشکلی برای پمپ آب مجتمع پیش میاد میره و وسایل خریداری می کنه و فاکتور ارائه می کنه به طور مثال ایشان مبلغ 200 هزار تومان از جیب خودش برای تعمیر پمپ هزینه کرده. در ثبت سند دستی ایشان بستانکار و هزینه نگهداری پمپ ببدهکار می شود. اما در این نرم افزار این فرایند رو چطور باید ثبت کرد تا بتوان به طور مثال در عرض چند ماه حساب ایشان را صفر کرد؟
نقل قول:سلام من در مورد نرم افزار شارژ ساختمان یک سوال دارم. ممکنه بعضی از ساکنین از طرف خودشون یک سری هزینه انجام بدن مثلا یکی از ساکنین تاسیسات کاره و هر زمان مشکلی برای پمپ آب مجتمع پیش میاد میره و وسایل خریداری می کنه و فاکتور ارائه می کنه به طور مثال ایشان مبلغ 200 هزار تومان از جیب خودش برای تعمیر پمپ هزینه کرده. در ثبت سند دستی ایشان بستانکار و هزینه نگهداری پمپ ببدهکار می شود. اما در این نرم افزار این فرایند رو چطور باید ثبت کرد تا بتوان به طور مثال در عرض چند ماه حساب ایشان را صفر کرد؟

با سلام

این کار باید طی دو مرحله انجام شود :

در مرحلۀ اول شما باید به میزان هزینه ای که آن شخص انجام داده است (مثلا 200 هزار تومان) یک دریافت وجه از واحد مربوطه ثبت کنید. در نتیجه آن واحد بستانکار می شود و وجه دریافتی به صندوق یا حساب بانکی مدیریت ساختمان واریز می گردد. در این مرحله شما با اینکه این وجه صرف چه کاری شده است کاری نخواهید داشت.

حالا مدیر ساختمان می تواند هزینه مربوطه را ثبت نماید. تفکیک این دو بسیار مهم است و باید در ثبت اطلاعات دقت کافی را داشته باشید و بتوانید به درستی تراکنش ها را شناسایی کنید.

با سپاس
آدرسهای ارجاع