پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ذخیره کردن تغییرات در منوی نمایش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خسته نباشید
در هر یک از پنجره های فعال (مثلا پنجره موجودی کالا) در پایین قسمت (مشخصات کالای انتخاب شده) فضای زیادی رو اشغال کرده که توسط خط جدا کننده، اون فضا رو کاهش میدم تا فضای نمایش موجودی کالا بیشتر بشه ،اما این حالت برای همیشه فعال نمیمونه و دفعه بعد باید دوباره تنظیم بشه، راهی برای حل این موضوع هست؟
در ضمن خیلی خوب میشه اگه در همون قسمت (مشخصات کالا) سمت چپ پنجره ای برای نمایش تصویر کالای انتخاب شده ایجاد بشه (تصویری که در هنگام معرفی کالا ثبت میشه)
با سلام

نقل قول:در هر یک از پنجره های فعال (مثلا پنجره موجودی کالا) در پایین قسمت (مشخصات کالای انتخاب شده) فضای زیادی رو اشغال کرده که توسط خط جدا کننده، اون فضا رو کاهش میدم تا فضای نمایش موجودی کالا بیشتر بشه ،اما این حالت برای همیشه فعال نمیمونه و دفعه بعد باید دوباره تنظیم بشه، راهی برای حل این موضوع هست؟

در این گزارش که اشاره کردید یک دکمه در نوار ابزار برای همین منظور قرار دارد که تنظیماتش را نیز ذخیره می کند. البته امکان تنظیم روی اندازه خاصی را ندارید اما می توانید با دکمه ای که در تصویر زیر می بینید به طور کل قسمت جزئیات را نمایان یا مخفی سازید.

[عکس: 00000000000000011325.PNG]

نقل قول:در ضمن خیلی خوب میشه اگه در همون قسمت (مشخصات کالا) سمت چپ پنجره ای برای نمایش تصویر کالای انتخاب شده ایجاد بشه (تصویری که در هنگام معرفی کالا ثبت میشه)

این پیشنهاد را به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس
آدرسهای ارجاع