پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: طراحی قالب گزارش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و درود.
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما یه سوال در مورد طراحی قالب گزارش در خصوص اقلامی که به اشخاص تحویل داده میشه نیاز دارم بدین صورت که توی تصویر مشاهده می فرمایید نیاز دارم قالبی طراحی کنم که وقتی نام شخص رو میزنم اقلامی تحویل شده رو بتونم پرینت بگیرم ازش و به شخص ارائه بدم.
ممنون میشم کمکم کنید[attachment=246][attachment=247]
با سلام

این مساله را به تیم فنی منتقل کردیم تا در صورتی که مانع فنی در میان نباشد برایش قالبی را آماده کنند و در سرور راهکار آپلود کنند.

با سپاس
سلام

فکر میکنم سوالم رو واضح مطرح نکردم. منظورم این بود که نمیشه این قالب رو طراحی کرد. اطلاعاتش موجود نیست که قالب رو طراحی کنم. آیا راه دیگری هست که بشه این گزارش رو گرفت؟
نقل قول:فکر میکنم سوالم رو واضح مطرح نکردم. منظورم این بود که نمیشه این قالب رو طراحی کرد. اطلاعاتش موجود نیست که قالب رو طراحی کنم. آیا راه دیگری هست که بشه این گزارش رو گرفت؟

با سلام

در حال حاضر گزارش اقلام حواله ها تنها در این صفحه است. ضمن اینکه منطقاً مانعی برای ساخت گزارشی که فرمودید وجود ندارد. عمدۀ فیلدهای اطلاعاتی مربوطه در صفحه وجود دارند. ریز اطلاعات حواله ها در قسمت ReportData و اطلاعات پارامترهای فیلتر شده در صفحه نیز در قسمت پارامترهای گزارش در دسترس شما می باشد.

اگر فیلد اطلاعاتی خاصی مد نظر دارید که در منبع داده نمی باشد اطلاع دهید بررسی کنیم.

سپاس
آدرسهای ارجاع