پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: آپدیت جدید نرم افزار و یک سوال حسابداری!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خدا قوت
اول اینکه میخواستم بپرسم چرا خیلی وقته که دیگه آپدیت نرم افزار ارائه نشده، بی صبرانه منتظر ورژن های جدید و کاربردی تون هستیم. Shy

و دوم اینکه سوالی داشتم از حضورتون که احتمالا در حیطه حسابداری باشه بیشتر تا نرم افزار راهکار. ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.
ما مقداری جنس داریم تو فروشگاه و همه ش ثبت هست در نرم افزار. جدیدا فردی قصد کرده است تا محصولات خود را در فروشگاه ما قرار داده تا ما آنها را بفروشیم و درصدی از آن به ما اختصاص یابد. حال این مورد را چگونه وارد نرم افزار کنیم؟
انبار تعریف کنیم؟ یا فاکتور خرید بزنیم؟ (تا وقتی که محصول فروش نرفته ، مالک محصول ما نیستیم و فقط موجودی محصولات برای ما مهم است که بدانیم چه اقلامی داریم برای فروش) یا بازاریاب تعریف کنیم؟ یا...
ممنون از پشتیبانی
با سلام

نقل قول:اول اینکه میخواستم بپرسم چرا خیلی وقته که دیگه آپدیت نرم افزار ارائه نشده، بی صبرانه منتظر ورژن های جدید و کاربردی تون هستیم.

آخرین آپدیت نرم افزار فروشگاهی نسخه 2.8.1.0 می باشد که در تاریخ 1396/11/18 ارائه شده است. تلاش بر اینست که هر ماه حداقل یک آپدیت ارائه گردد.

نقل قول:جدیدا فردی قصد کرده است تا محصولات خود را در فروشگاه ما قرار داده تا ما آنها را بفروشیم و درصدی از آن به ما اختصاص یابد. حال این مورد را چگونه وارد نرم افزار کنیم؟
انبار تعریف کنیم؟ یا فاکتور خرید بزنیم؟ (تا وقتی که محصول فروش نرفته ، مالک محصول ما نیستیم و فقط موجودی محصولات برای ما مهم است که بدانیم چه اقلامی داریم برای فروش) یا بازاریاب تعریف کنیم؟ یا...

این مکانیزم امانی است. متاسفانه هنوز در نرم افزار راهکار مکانیزم مدیریت امانی را نداریم. تنها راهی که می توانید این مساله را در حال حاضر در نرم افزار مدیریت کنید، اینست که آن شخص را به عنوان فروشنده در نظر بگیرید و به صورت نسیه از وی خرید ثبت کنید. اگر هم اجناسی را به وی بازگرداندید برایش برگشت از خرید ثبت کنید.

در مورد انبار نیازی به معرفی انبار جداگانه ندارد، در واقع انبار برای زمانی است که اجناس شما بصورت فیزیکی در محل جداگانه ای نگهداری شوند، اگر کلیه اجناس شما در یک محل مدیریت می شوند معرفی انبار جداگانه بیشتر کار شما را سخت می کند تا تسهیل.
آدرسهای ارجاع