پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: ثبت سند انبار گردانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
من یک پیشنهاد جهت بهبود عملیات انبار گردانی دارم.
فرم انبار گردانی همانند فرم فاکتور خرید یا فروش طراحی شده که باید کالاها تک تک وارد شوند. با این تفاوت که میانبر های ورود تعداد کالا همانند فاکتور ها اعمال نمی شوند و این نوع طراحی سرعت را به شدت کاهش می دهد و احتمال خطا را بالا می برد.
در هر فاکتور فروش حداکثر 10 تا 20 کالا ثبت می شود که با آن روش قابل اجراست. اما برای انبار گردانی فروشگاهی مقل من 1500 نوع کالای متفاوت را باید وارد کنم و بسیار سخت است.
من لیستی از کالاها تهیه می کنم و دستی شمارش را در آن وارد کرده و در نهایت وارد نرم افزار خواهم کرد.
اگر راهکاری طراحی شود که تمامی کالاها وارد سند انبارگردانی شوند و تک تک مقادیر را وارد کرد سرعت بالاتر خواهد رفت و کمک زیادی به سرعت کار خواهد داشت.

با تشکر.
با سلام

ضمن تشکر از شما، این پیشنهاد به تیم فنی منتقل شد.
با سلام.
پیرو موضوع مطرح شده در این پست، منتظر تغییرات در نسخه جدید بودیم که متاسفانه تغییراتی اعمال نشده است.

صرفنظر از تغییرات، یک مشکل اساسی در فرم های برنامه وجود که دارد واقعا آزار دهنده هستند.
در کلیه فرمها اگر قبل از ثبت کردن، فرم بسته شود همه اطلاعات آن فرم از بین می رود. برای فاکتور های فروش و خرید قسمتی به عنوان فاکتور های ثبت نشده تعبیه شده است که تا حدودی این مشکل را حل کرده است. اما در فرم ثبت سند انبار گردانی متاسفانه با کلید Escape فرم بسته می شود و اطلاعات ذخیره نمی شود. امروز من در حال ورود اطلاعات حدود 2000 قلم کالای شمارش شده بودم. 2 یا 3 بار اشتباهاً دستم به کلید Escape خورد و حدود 500 و 700 قلم اطلاعات ثبت شده پاک شده و می بایست مجددا وارد شود.
لازم به ذکر است این اشتباه بر اساس عادت ورود اطلاعات در فرم فاکتور فروش برای رفتن کرسر روی فیلد بارکد انجام می شد.
لطفا فرم را به گونه ای تغییر دهید تا با Escape بسته نشود و یا هنگام خروج از فرم سوال شود که تمایل به بستن فرم دارید یا نه.
انبار گردانی درتمامی فروشگاه ها و انبار های کالا حائظ اهمیت است و لطفاً مشکلات این فرم کار آمد را برطرف نمایید تا بدین شکل باعث اتلاف زمان نشود.

با تشکر از شما. مانند همیشه منتظر تغییرات مثبت در نرم افزار خوبتان هستیم.
با سلام

پیشنهادات شما به تیم فنی منتقل شد. در ضمن یک درد و دلی هم هست که خدمتتان نوشتیم.

اولاً از بابت اینکه به نسبت انتظارات، واقعاً ظرفیت های تیم تولید ما بسیار اندک است و از سوی دیگر با مشکلات فراوان درگیر هستیم، پوزش می خواهیم.
علاوه بر این درخواست شما، بسیارند درخواستهای دیگری که ما آرشیوشان کرده ایم و واقعاً خودمان هم می دانیم که رسیدگی به آنها می تواند کیفیت نرم افزار را ارتفاء بدهد.
تمام امید ما اینست که در آینده بتوانیم ظرفیت های تولید خودمان را بالا ببریم و به تبع آن خدمات بهتری را ارائه کنیم. شک نکنید که میل ما به افزایش کیفیت نرم افزاها به مراتب از اشتیاق کاربران بیشتر است.

با سپاس فراوان از شما
آدرسهای ارجاع