پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تنطیمات مربوط به سطوح دسترسی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام. ما از سیستم یکپارچه شما استفاده میکنیم. سه شرکت تعریف کرده ایم و سه کاربر با سیستم کار میکنند. آیا این قابلیت وجود دارد که به هر کاربر اجازه دسترسی به اطلاعات یک شرکت خاص رو بدیم و به اطلاعات سایر شرکت ها دسترسی نداشته باشه؟
نقل قول:سلام. ما از سیستم یکپارچه شما استفاده میکنیم. سه شرکت تعریف کرده ایم و سه کاربر با سیستم کار میکنند. آیا این قابلیت وجود دارد که به هر کاربر اجازه دسترسی به اطلاعات یک شرکت خاص رو بدیم و به اطلاعات سایر شرکت ها دسترسی نداشته باشه؟

با سلام

بله، امکان این کار وجود دارد، فیلم آموزشی زیر در همین ارتباط می باشد.

فیلم آموزش بخش امنیت در سیستم یکپارچه راهکار (کاربرها و نقش ها)
http://khoshamoz.ir/index.php/post1883
از پاسخگوییتون ممنون. یه سوال دیگه هم از خدمتتون داشتم. در صورتی که نرم افزار رو تحت شبکه نصب کنیم باید حتما تمامی سرور ها و کلاینت ها از نسخه یکسان استفاده کنند یا نه؟ مثلا امکانش هست روی سرور ورژن 4 نصب باشه و روی کلاینت ها از سرور سه استفاده بشه؟
نقل قول:در صورتی که نرم افزار رو تحت شبکه نصب کنیم باید حتما تمامی سرور ها و کلاینت ها از نسخه یکسان استفاده کنند یا نه؟ مثلا امکانش هست روی سرور ورژن 4 نصب باشه و روی کلاینت ها از سرور سه استفاده بشه؟

با سلام

همینطور است که می فرمایید و روش صحیح و بدون ریسک همین است که همه نسخه ها واحد باشند. در غیر اینصورت ممکن است مشکلاتی ناخواسته در داده ها ایجاد گردد.

سپاس
آدرسهای ارجاع