پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: دیتا سورس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران محترم راهکار - تو قسمت قالب گزارشات چاپی س4 ردیف اول دیتا سورس داره و ما میتونیم گزارش طراحی کنیم . اما از ردیف 6 به بعد دیتا سورس نداره . چطور میتونم دیتا سورس بسازم . تو قسمت ادد دیتا سورس میشه کلیشو آورد ولی اینکه چطور باهاشون کار کرد و دیتا سورس مربوط به همون گزارش و پیدا کرد مشکله. ممنون میشم راهنمایی کینید
با سلام

نقل قول:تو قسمت قالب گزارشات چاپی س4 ردیف اول دیتا سورس داره و ما میتونیم گزارش طراحی کنیم . اما از ردیف 6 به بعد دیتا سورس نداره . چطور میتونم دیتا سورس بسازم . تو قسمت ادد دیتا سورس میشه کلیشو آورد ولی اینکه چطور باهاشون کار کرد و دیتا سورس مربوط به همون گزارش و پیدا کرد مشکله.

همه گزارشات باید منبع داده (Data Source) داشته باشند. اگر آن را نمی بینید باید به روشی که در فیلم آموزشی زیر گفته شده است آن را تیک بزنید تا نمایان شود.

فیلم آموزش ابزار گزارش ساز راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1005

یک نکته هم قابل توجه است که شما نمی توانید منبع داده جدیدی را اضافه کنید و فقط از منبع داده یا منابع داده پیش بینی شده برای هر گزارش می توانید استفاده نمایید.
سلام و خسته نباشید. من از قسمت دیتا وchoose rrport data وارد شدم و گزینه ای نبود که تیک بزنم و منبع داده ها مشخص نشد . از گزینه ۶ به بعد منبع داده نداره برای تیک زدن. ولی تا گزینه ۵ منبع داده داره. این مورد تو سیستم یک‍ارچه هست
با سلام

این موضوع را بررسی کردیم و حق با شما می باشد. ظاهراً باید باگی در آن قسمت باشد. به تیم فنی منتقل کردیم تا باگ مربوطه را برطرف کنند.

با سپاس از اطلاع رسانی شما
آدرسهای ارجاع