پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: فرمت قانونی فاکتور فروش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام
فرمت پیش فرض فاکتور فروش با فرمت مورد قبول دارایی همخوانی ندارد.
اولا" فاکتور فروش بایستی لند اسکیپ باشه دوما" شامل اطلاعات کامل خریدار و فروشنده باشه.سوما" محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و نیز تخفیفات بایستی برای هر ردیف جداگانه وجود داشته باشد و در انتهای هر سطر جمع جبری اضافات و کسورات و زیر آخرین سلول سمت چپ ته جمع نهایی.
http://www.tehranvila.com/FactorTemplate...ate01.html
البته اگر در خصوص تغییرات گزارش راهنمایی بفرمایید قابل ویرایشه
مثلا" من با عمودی کردن تکست مشکل دارم و هیچ ابزاری برای این منظور پیدا نکردم
با سلام.
درابتدا از یادآوری این موضوع توسط شما تشکر می کنیم. حق با شماست و البته به این مساله اشراف داشتیم و برای همین اگر دقت کرده باشید در بروز رسانی قبلی زمینه های لازم برای اینکار را تا حدودی فراهم کرده ایم.
در بروز رسانی قبلی که منجر به ارائه نسخه 3.3.8.2 شد موارد زیر برای همین موضوع به اطلاعات سیستم اضافه شده است :
در اطلاعات شرکت می توانید کد اقتصادی، شناسه ملی، شماره ثبت، کد پستی، تلفن، فکس و .. مربوط به خودتان را وارد نمایید. همچنین مشابه این اطلاعات را برای مشتریها نیز می توانید وارد نمایید.
البته هنوز صورتحساب رسمی در برنامه تعبیه نشده است اما تاحدود زیادی زمینه های لازم برای آن فراهم گشته است. در بروز رسانی بعدی صورتحساب فروش رسمی را نیز در سیستم تعبیه خواهیم کرد.
در باره سوالتان :
برای عمودی کردن یک نوشته در گزارش ابتدا آن را انتخاب کنید و سپس از منوی View گزینه Properties را انتخاب نمایید و در قسمت Angle می توانید به نوشته زاویه های 0 تا 360 درجه بدهید . قابل ذکر است که در زاویه 90 درجه و همینطور 270 درجه متن بصورت عمودی نشان داده می شود. تفاوت این دو زاویه در نمایش متن عمودی بصورت بالا به پایین و یا پایین به بالا می باشد.
با تشکر.
با تشکر از شما
ضمن انتظار برای بروز رسانی بعدی سعی در تنظیم گزارش خواهم کرد.
همچنین بی صبرانه منتظر ارائه نرم افزار حقوق دستمزد شما هستم.
موفق و موید باشید
با عرض ادب و احترام

ضمن تشکر از زحمات شما، امیدوارم فرمت قانونی فاکتور و همچنین چاپ پیش فاکتور در فرمتی شکیل و دیگر اینکه فراهم نمودن درج لوگو شرکت و توضیحات در این موارد در نسخه بعدی لحاظ شود.
بی صبرانه منتظر نسخه بعدی شما هستم.
آدرسهای ارجاع