پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بستن حسابها و از تراز خارج شدن حساب استهلاک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
زمانیکه من بستن حسابهای موقت را میزنم حساب استهلاک من که تراز هست یک ریال مانده میاورد (یعنی گزارش تراز کل را بعد از بستن حسابها می گیرم برای حساب استهلاک دیگه تراز نیست)دلیلش چیه؟
با سلام

نقل قول:زمانیکه من بستن حسابهای موقت را میزنم حساب استهلاک من که تراز هست یک ریال مانده میاورد (یعنی گزارش تراز کل را بعد از بستن حسابها می گیرم برای حساب استهلاک دیگه تراز نیست)دلیلش چیه؟

عملیات بستن حسابها دقیقاً از روی اسناد ثبت شده توسط شما صورت می پذیرد. می توانید در گزارش دفتر حساب ، حساب استهلاک را بررسی کنید، قطعا باید در آنجا دلیل این مساله را ببینید.

با سپاس
قبل از بستن حساب استهلاک تراز می باشد.البته اعشار دارد ولی کاملا تراز می باشد.امکانش هست راهنمایی بفرمایید چه مواردی را باید بررسی کنم?
مبلغ استهلاک من عدد 52896634.5205 هست که در نرم افزار عدد 52896635 را نمایش می دهد در واقع در تراز عدد را به سمت بالا روند کرده است و در عملیات بستن حساب اعشار را در نظر نگرفته است و عدد 52896634 را درنظر گرفته و سبب یک ریال اختلاف گردیده است.

حال چه باید کرد؟ همکارانتان می توانند در اسرع وقت این مشکل را برطرف نمایند و یا بهتر است سند دستی برای بستن حساب ها زده شود؟
با سلام

نقل قول:مبلغ استهلاک من عدد 52896634.5205 هست که در نرم افزار عدد 52896635 را نمایش می دهد در واقع در تراز عدد را به سمت بالا روند کرده است و در عملیات بستن حساب اعشار را در نظر نگرفته است و عدد 52896634 را درنظر گرفته و سبب یک ریال اختلاف گردیده است.

اولاً از اینکه با این موشکافی و دقت مشکل را دقبقاً پیدا کرده اید تشکر می کنیم. این مساله را که شما مطرح کردید در واقع یک باگ در نرم افزار می باشد که قبلاً به آن پی نبرده بودیم. این مورد را به تیم فنی منتقل کردیم تا در کدهای مربوط به قسمت سند زدن استهلاک لحاظ کنند.

در حال حاضر آنچه که شما انجام می دهید به این شکل باید باشد :
در رویه بستن سند، به شکل اتوماتیک حسابها را ببندید. بعد از اینکه برنامه حسابها را بست، شما آن یک آرتیکل استهلاک را فقط به نحوی ویرایش کنید تا اختلاف حساب در آن از بین برود.

با سپاس
مرسی از پاسخ و پیگیری شما...البته من کار دیگری انجام دادم که نهایتا مشکل برطرف گردید بدین نحو که قبل از بستن حسابها، حساب استهلاک را از طریق دیتابیس چند صدم به بدهکار و بستانکار اضافه کردم تا واقعا همان عددی شود که در نرم افزار نمایش میدهد شود و در نهایت که بستن حسابها را انجام دادم مشکل مرتفع گردید .
آدرسهای ارجاع