پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نحوه تعریف سیستم کدینگ داخلی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
ببخشید ما میخوایم کدینگ انبار داری مخصوص خودمون داشته باشیم. پست ها وآموزشهای مربوطه رو نگاه کردم و این کار گفتین که شدنیه، ولی میخواستم بپرسم که چطور تو نرم افزار باید اعمال بشه؟
وقتی سیستم کدینگ داخلی تعریف میکنیم، بعدش تو فرم افزودن کالا که بارکد رو وارد میکنیم، فقط گزینه پیش فرض تعریف میشه و تغییر میکنه، چطور باید بارکد سیستم داخلی رو اضافه و تغییر داد؟
با تشکر
با سلام

نقل قول:ببخشید ما میخوایم کدینگ انبار داری مخصوص خودمون داشته باشیم. پست ها وآموزشهای مربوطه رو نگاه کردم و این کار گفتین که شدنیه، ولی میخواستم بپرسم که چطور تو نرم افزار باید اعمال بشه؟
وقتی سیستم کدینگ داخلی تعریف میکنیم، بعدش تو فرم افزودن کالا که بارکد رو وارد میکنیم، فقط گزینه پیش فرض تعریف میشه و تغییر میکنه، چطور باید بارکد سیستم داخلی رو اضافه و تغییر داد؟

شما می توانید کدینگ داخلی خودتان را روی همان بارکد پیش فرض پیاده سازی کنید. در واقع مساله به این شکل است که شما برای هر کالا الزاماً باید یک بارکد معرفی کنید و این بارکد در سیستم کدینگ پیش فرض می نشیند. ضمن اینکه اگر قصد داشته باشید تا بارکدهای بیشتری برای یک کالا معرفی کنید، می توانید سیستمهای کدینگ دیگری را نیز اضافه کنید. در هر صورت آن بارکد پیش فرض الزاماً باید باشد.

در این زمینه لینک های آموزشی زیر توضیحات تکمیلی را ارائه داده اند.

سیستم های کدینگ کالا
http://khoshamoz.ir/index.php/post753

معرفی کالای جدید
http://khoshamoz.ir/index.php/post766
فکر کنم یا من بد توضیح دادن یا شما منظورمو متوجه نشدین!!
تو آموزشهایی که گذاشتین همه جا گفته شده که نحوه ایجاد سیستم کدینگ دلخواه چه جوریه و ویرایش سیستم و حذف اونو نشون داده، ولی جایی نگفته که چطور یک محصول را با کدینگ داخلی خودمون ثبت کنیم (علاوه بر اون کد پیش فرض، چیزی که تو عکسهای آموزشها گذاشتین):
این قسمت تو اضافه کردن کالاها:
"بارکد کالا
هر کالا الزاما باید دارای کدی باشد که انحصارا مربوط به آن کالا می باشد. شما می توانید این کد را از روی بارکد موجود در بسته بندی کالا وارد کنید (که بهترین روش نیز همین می باشد) و یا کدی را خودتان به کالا اختصاص بدهید. همچنین این امکان را نیز دارید تا پیشنهاد کد را بر عهده نرم افزار بگذارید، چگونگی انجام این کار در آموزش مربوط به سیستم های کدینگ، آمده است.
اگر کالای شما دارای بیش از یک بارکد باشد، امکان معرفی سایر بارکدهای کالا نیز وجود دارد. وقتی برای یک کالا چندین بارکد مختلف معرفی می کنید، در عملیات خرید و فروش کالا، هر کدام از این بارکدها را که وارد نمایید، تفاوتی نمی کند و نرم افزار کالای مربوطه را شناسایی خواهد کرد."

و این قسمت تو کدینگ:
"کاربرد سیستم های کدینگ در فروشگاه من چیست؟
شاید از خود بپرسید وجود یک کد جهانی برای یک کالا به چه درد من می خورد. من می خواهم خودم کالاهای خودم را کد گذاری کنم. هر چند شما می توانید کد گذاری اختصاصی خودتان را داشته باشید و به عنوان مثال به کالایی که کد جهانی آن 6260007434084 می باشد، بر فرض کد 120 را اختصاص بدهید. اما استفاده از کد جهانی کالا ضمن اینکه کار ثبت اطلاعات کالا در نرم افزارها را برای شما راحتتر می کند، مدیریت خریدهای آینده شما را نیز راحتتر می کند."

تو این توضیحات حداقل من نفهمیدم که چطور میشه بارکد کالای من فرضا مثل مثال شما 6260007434084 باشه و کدینگ داخلی خودمون 120 باشه!
با سلام

نقل قول:تو آموزشهایی که گذاشتین همه جا گفته شده که نحوه ایجاد سیستم کدینگ دلخواه چه جوریه و ویرایش سیستم و حذف اونو نشون داده، ولی جایی نگفته که چطور یک محصول را با کدینگ داخلی خودمون ثبت کنیم

نقل قول:تو این توضیحات حداقل من نفهمیدم که چطور میشه بارکد کالای من فرضا مثل مثال شما 6260007434084 باشه و کدینگ داخلی خودمون 120 باشه!

این مورد هم در لینک های آموزشی که برایتان ارسال کردم موجود است. بنده برای شما دو لینک آموزشی فرستادم. که دوباره در اینجا قرار می دهم.

سیستم های کدینگ کالا
http://khoshamoz.ir/index.php/post753

معرفی کالای جدید
http://khoshamoz.ir/index.php/post766

در لینک اول در مورد خود سیستم های کدینگ صحبت شده است و در لینک دوم چگونگی معرفی چندین بارکد برای یک کالا به صورت تصویری آموزش وجود دارد. کلیت قضیه اینست که شما می توانید به تعداد دلخواه سیستم کدینگ معرفی کنید و در اطلاعات کالا به ازاء هر کالا و هر سیستم کدینگ، یک بارکد متفاوت داشته باشید. حتما در لینک آموزشی دوم این مورد را مطالعه کنید.

تصویر زیر نیز از آموزش معرفی کالای جدید است که در همین زمینه است.
[عکس: 00000000000000005154.png]

با سپاس
آدرسهای ارجاع