پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: بدهکار شدن شخصی که به اول پولی پرداخت میشود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و خداقوت
از اونجایی که تو نرم افزار فروشگاهی ماژول دستمزد نداریم و از طرفی بحث سهام دار هم فعلا منتفیه، یه بحثی پیش میاد و اون اینکه وقتی ما به یه نفر (چه کارمند و چه خود مالک یا شریک) پولی به عنوان دستمزد (به کارمند) یا سود (به مالک یا شریک) می دهیم، آن طرف حساب بدهکار میشه. درصورتی که بدهکار نیست.
در اینگونه موارد باید چه کنیم؟
با سلام

نقل قول:از اونجایی که تو نرم افزار فروشگاهی ماژول دستمزد نداریم و از طرفی بحث سهام دار هم فعلا منتفیه، یه بحثی پیش میاد و اون اینکه وقتی ما به یه نفر (چه کارمند و چه خود مالک یا شریک) پولی به عنوان دستمزد (به کارمند) یا سود (به مالک یا شریک) می دهیم، آن طرف حساب بدهکار میشه. درصورتی که بدهکار نیست.
در اینگونه موارد باید چه کنیم؟

شما پرداختهای مربوط به دستمزد را نباید به صورت پرداختی به اشخاص ثبت کنید. باید هزینه بزنید.

در مورد برداشت سود، داستان متفاوت است و برنامه برای آن ساختار دارد. گزینه های "برداشت از سرمایه از صندوق" و "برداشت از سرمایه از بانک" مخصوص این کار می باشند.

در آموزش زیر کاربرد مناسب تک تک گزینه های امور مالی ذکر شده است :

مدیریت اسناد امور مالی
http://khoshamoz.ir/index.php/post931

با سپاس
سلام
به نظر بنده باید قسمتی در امور مالی اضافه شود تا هم بتوان حواله حساب بین اشخاص ایجاد کرد و هم بین اشخاص و هزینه و درآمد تا این مشکل رفع شود برای اینکه ما در پایان ماه سند هزینه حقوق کارمند را ثبت میکنیم و او را بستانکار میکنیم و ممکن است طی چند مرحله تسویه حقوق او انجام شود و اگر چند کارمند داشته باشیم و بخواهیم ذهنی بستانکاری آنها را حساب کنیم مشکل است.
با سلام

نقل قول:به نظر بنده باید قسمتی در امور مالی اضافه شود تا هم بتوان حواله حساب بین اشخاص ایجاد کرد و هم بین اشخاص و هزینه و درآمد تا این مشکل رفع شود برای اینکه ما در پایان ماه سند هزینه حقوق کارمند را ثبت میکنیم و او را بستانکار میکنیم و ممکن است طی چند مرحله تسویه حقوق او انجام شود و اگر چند کارمند داشته باشیم و بخواهیم ذهنی بستانکاری آنها را حساب کنیم مشکل است.

این پیشنهاد شما به تیم فنی منتقل شد.

با سپاس
آدرسهای ارجاع