پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اضافه کردن کالا از کالایاب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
آیا در نرم افزار فروشگاهی امکان اضافه کردن کالا از کالایاب بصورت گروهی وجود دارد یعنی بتوان طبقه بندی مواد غذایی را با سطح بندی کالایاب وارد نرم افزار کرد بعد گروههایی که نیاز نیست حذف کرد ؟
با سلام

نقل قول:آیا در نرم افزار فروشگاهی امکان اضافه کردن کالا از کالایاب بصورت گروهی وجود دارد یعنی بتوان طبقه بندی مواد غذایی را با سطح بندی کالایاب وارد نرم افزار کرد بعد گروههایی که نیاز نیست حذف کرد ؟

این امکان وجود ندارد. در هنگام کار با کالایاب تنها می توانید یک به یک کالاها را اضافه کنید. در ابزار کالایاب راهکار بیش از دو میلیون کالا وجود دارد. اگر بخواهیم امکان ثبت گروهی را به کاربران بدهیم، اول اینکه سرور راهکار ظرفیتش را ندارد، دوما اینکه بیش از چند روز ممکن است طول بکشد تا این کالاها روی کامپیوتر شما اضافه گردند. این مسائل و یک سری مسائل دیگر که در اینجا بازگو نکردیم، منجر شده است که تعمداً امکان ثبت گروهی کالاها از کالایاب قرار داده نشود.

با سپاس
سلام
سیستم کالا یاب بروز است؟
یعنی هر کالایی که در سیستم ایران کد اضافه میشود به طور روزانه به آن نیز اضافه میشود؟
با سلام

بروز نمی باشد. اساسا خود ایران کد هم مدتهاست غیر فعال است. از اوایل دوره اول ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی پروژه ایران کد را تقریبا حذف کردند. به همین دلیل اطلاعات آن مدتهاست بروز نشده است.
آدرسهای ارجاع