پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: انتقال مانده حساب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
هنگام تسویه حساب با مشتری حالتی پیش می آید که یک شخص حساب شخص دیگری را با حساب خودش تسویه میکند مثلا 2مشتری داریم که با هم برادر هستند یکی 200هزارتومان بدهکار است و دیگری 300هزارتومان ما یک چک 500هزارتومانی از یکی از اینها میگیریم و در حقیقت حساب هردو تسویه میشود.
بنده در سیستم فروشگاهی راهکار امکانی که بشود بین حساب اشخاص مبالغ را حواله کرد ندیدم.
نحوه تسویه برای این مورد در سیستم فروشگاهی راهکاربه چه صورت هست؟
با سلام

نقل قول:هنگام تسویه حساب با مشتری حالتی پیش می آید که یک شخص حساب شخص دیگری را با حساب خودش تسویه میکند مثلا 2مشتری داریم که با هم برادر هستند یکی 200هزارتومان بدهکار است و دیگری 300هزارتومان ما یک چک 500هزارتومانی از یکی از اینها میگیریم و در حقیقت حساب هردو تسویه میشود.
بنده در سیستم فروشگاهی راهکار امکانی که بشود بین حساب اشخاص مبالغ را حواله کرد ندیدم.
نحوه تسویه برای این مورد در سیستم فروشگاهی راهکاربه چه صورت هست؟

برای این مورد که شما فرمودید در نرم افزار گزینه ای پیش بینی نشده است. این مورد را به عنوان پیشنهاد به تیم فنی منتقل کردیم.

در حال حاضر در نرم افزار فروشگاهی راهکار کلیه دریافتها و پرداختها با محوریت بانک یا صندوق مرتبط با شما می باشد. در این حالت ها باید به نحوی با ثبت دریافتها و پرداختهای جداگانه حسابها را بالانس کنید.
سلام
یعنی فعلا میتوانیم یک صندوق متفرقه مخصوص اینکار تعریف کنیم تا گردش آن وارد صندوق های اصلی نشود و یکبار دریافت و یکبار پرداخت ثبت کنیم.
با سلام

نقل قول:یعنی فعلا میتوانیم یک صندوق متفرقه مخصوص اینکار تعریف کنیم تا گردش آن وارد صندوق های اصلی نشود و یکبار دریافت و یکبار پرداخت ثبت کنیم.

قطعا می توانید. در معرفی تعداد صندوقها هیچ محدودیتی ندارید. اینکه چطور می خواهید با استفاده از امکانات موجود در نرم افزار کارتان را پوشش بدهید کاملا سلیقه ای و بر عهده خودتان است.

با سپاس
آدرسهای ارجاع