پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: سوال در باره نمایش فاکتور و تسویه حساب مشتری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام خدمت گروهنرم افزار راهکار
من ۳ تا سوال دارم.
اول این که به عنوان مثال من در تاریخ یک ماه پیش به یکی از مشتریام کالا فروختم ، و مثلا امروز اومده نصف مبلغ اون فاکتور را پرداخت کرده. من چطور میتونم اینو وارد کنم یا اگر بخوام کل حسابشو صفر کنم چطور باید انجام دهم ؟

سوال بعدی این که چطور میشه مابقیه حساب باقی مانده را از فاکتور قبل در فاکتور جدید پیرینت بگیرم و به مشتری بدهم ؟!
آخرین سوالم این که چطور میشه گزارش خرید و فروش اقلام فاکتور هایم با یک طرف حسابرو در بک ورق A5 پیرینت بگیرم ؟
با سلام

نقل قول:اول این که به عنوان مثال من در تاریخ یک ماه پیش به یکی از مشتریام کالا فروختم ، و مثلا امروز اومده نصف مبلغ اون فاکتور را پرداخت کرده. من چطور میتونم اینو وارد کنم یا اگر بخوام کل حسابشو صفر کنم چطور باید انجام دهم ؟

برای مدیریت دریافتها و پرداختهای اشخاص باید از قسمت امور مالی استفاده کنید. آموزش کامل این قسمت در لینک زیر ارائه شده است.

مدیریت اسناد امور مالی
http://khoshamoz.ir/index.php/post931

نقل قول:سوال بعدی این که چطور میشه مابقیه حساب باقی مانده را از فاکتور قبل در فاکتور جدید پیرینت بگیرم و به مشتری بدهم ؟!

در نرم افزار فروشگاهی راهکار ما چیزی به نام مانده فاکتور نداریم، آن چیزی که مهم است و در نرم افزار هم ارائه شده است مانده حساب اشخاص می باشد که در فاکتورها نیز قابلیت چاپ دارند. آموزش زیر در همین ارتباط است :

نحوه نمایش مانده حساب مشتری در چاپ فاکتور در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://rahkarsoft.com/rahkaredu/index.php/post355270

نقل قول:آخرین سوالم این که چطور میشه گزارش خرید و فروش اقلام فاکتور هایم با یک طرف حسابرو در بک ورق A5 پیرینت بگیرم ؟

برای این کار باید بر ابزار گزارش ساز راهکار مسلط شوید. این ابزار امکان ساخت گزارشات در قالب A4 - A5 - A3 و هر اندازه مورد نظر شما را می دهد. لازمه کار با این ابزار مشاهده فیلم آموزشی زیر می باشد.

فیلم آموزش ابزار گزارش ساز راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1005

در همین ارتباط آموزش زیر را نیز حتما بخوانید :

ابزار گزارش ساز راهکار : سایر گزارشات
http://khoshamoz.ir/index.php/post702
ممنون از پیگیری و پاسخگویی شما.
ااگر طرف حساب یک ما بعد از تاریخ فاکتور ، چک دو ماه آینده بدهد، یه توضیح بدین چطوری ثبت میشه
(شرمنده من انقدر سوال میپرسم❤️)
با سلام

نقل قول:اگر طرف حساب یک ما بعد از تاریخ فاکتور ، چک دو ماه آینده بدهد، یه توضیح بدین چطوری ثبت میشه

در قسمت امور مالی، که پیشتر خدمتتان گفتم می توانید دریافت و پرداختهای نقدی و یا به صورت کارت بانکی و مواردی از این دست را ثبت کنید. در مورد چکها، بخش خاصی به چکهای پرداختی و چکهای دریافتی اختصاص داده شده است که لینک آموزشهای کاملش را برایتان در ادامه می فرستم :

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post658

در لینکی که فرستادم قسمتهای مربوط به چکهای دریافتی به صورت تفکیک شده موجود می باشد، که توصیه می کنم اولویت مطالعه شما دو لینک زیر باشد :

افزودن چک دریافتی
http://khoshamoz.ir/index.php/post905

چکهای دریافتی وصول نشده
http://khoshamoz.ir/index.php/post908

با سپاس
آدرسهای ارجاع