با عرض سلام خدمت گروهنرم افزار راهکار
من ۳ تا سوال دارم.
اول این که به عنوان مثال من در تاریخ یک ماه پیش به یکی از مشتریام کالا فروختم ، و مثلا امروز اومده نصف مبلغ اون فاکتور را پرداخت کرده. من چطور میتونم اینو وارد کنم یا اگر بخوام کل حسابشو صفر کنم چطور باید انجام دهم ؟
سوال بعدی این که چطور میشه مابقیه حساب باقی مانده را از فاکتور قبل در فاکتور جدید پیرینت بگیرم و به مشتری بدهم ؟!
آخرین سوالم این که چطور میشه گزارش خرید و فروش اقلام فاکتور هایم با یک طرف حسابرو در بک ورق A5 پیرینت بگیرم ؟
با سلام
نقل قول:اول این که به عنوان مثال من در تاریخ یک ماه پیش به یکی از مشتریام کالا فروختم ، و مثلا امروز اومده نصف مبلغ اون فاکتور را پرداخت کرده. من چطور میتونم اینو وارد کنم یا اگر بخوام کل حسابشو صفر کنم چطور باید انجام دهم ؟
برای مدیریت دریافتها و پرداختهای اشخاص باید از قسمت امور مالی استفاده کنید. آموزش کامل این قسمت در لینک زیر ارائه شده است.
مدیریت اسناد امور مالی
http://khoshamoz.ir/index.php/post931
نقل قول:سوال بعدی این که چطور میشه مابقیه حساب باقی مانده را از فاکتور قبل در فاکتور جدید پیرینت بگیرم و به مشتری بدهم ؟!
در نرم افزار فروشگاهی راهکار ما چیزی به نام مانده فاکتور نداریم، آن چیزی که مهم است و در نرم افزار هم ارائه شده است مانده حساب اشخاص می باشد که در فاکتورها نیز قابلیت چاپ دارند. آموزش زیر در همین ارتباط است :
نحوه نمایش مانده حساب مشتری در چاپ فاکتور در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://rahkarsoft.com/rahkaredu/index.php/post355270
نقل قول:آخرین سوالم این که چطور میشه گزارش خرید و فروش اقلام فاکتور هایم با یک طرف حسابرو در بک ورق A5 پیرینت بگیرم ؟
برای این کار باید بر ابزار گزارش ساز راهکار مسلط شوید. این ابزار امکان ساخت گزارشات در قالب A4 - A5 - A3 و هر اندازه مورد نظر شما را می دهد. لازمه کار با این ابزار مشاهده فیلم آموزشی زیر می باشد.
فیلم آموزش ابزار گزارش ساز راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1005
در همین ارتباط آموزش زیر را نیز حتما بخوانید :
ابزار گزارش ساز راهکار : سایر گزارشات
http://khoshamoz.ir/index.php/post702
ممنون از پیگیری و پاسخگویی شما.
ااگر طرف حساب یک ما بعد از تاریخ فاکتور ، چک دو ماه آینده بدهد، یه توضیح بدین چطوری ثبت میشه
(شرمنده من انقدر سوال میپرسم❤️)
با سلام
نقل قول:اگر طرف حساب یک ما بعد از تاریخ فاکتور ، چک دو ماه آینده بدهد، یه توضیح بدین چطوری ثبت میشه
در قسمت امور مالی، که پیشتر خدمتتان گفتم می توانید دریافت و پرداختهای نقدی و یا به صورت کارت بانکی و مواردی از این دست را ثبت کنید. در مورد چکها، بخش خاصی به چکهای پرداختی و چکهای دریافتی اختصاص داده شده است که لینک آموزشهای کاملش را برایتان در ادامه می فرستم :
دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post658
در لینکی که فرستادم قسمتهای مربوط به چکهای دریافتی به صورت تفکیک شده موجود می باشد، که توصیه می کنم اولویت مطالعه شما دو لینک زیر باشد :
افزودن چک دریافتی
http://khoshamoz.ir/index.php/post905
چکهای دریافتی وصول نشده
http://khoshamoz.ir/index.php/post908
با سپاس