پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: افزودن کالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با درود
باز هم پوزش بابت سوالات بیش از حد
دلیل ان هم بی سوادی بنده می باشد
در مورد اضافه کردن کالا به انبار همانطور که در بخش نظرات خواندم

"" برای ثبت موجودی اولیه کالاها و یا اصلاح موجودی کالاها از منوی "عملیات - تولید و انبار - افزودن سند انبارگردانی" استفاده نمایید.
بعد از ورود به این فرم از طریق جستجوی نام و یا جستجوی بارکد کالا می توانید کالا را به لیست کالاهای مورد انبار گردانی اضافه نمایید.
سپس در ستون شمارش موجودی فعلی کالا را وارد نمایید.
این فرم هم برای ثبت موجودی اولیه کالا هنگام استقرار سیستم و هم برای اصلاح موجودی کالا در آینده کاربرد دارد. ""

من با زدن نام بارکد یا در دراپ باکس FA/EN/All می توانم کالا را فراخونی نموده اما نمی توانم ثبت نمایم و در هنگام کلیک بر روی ثبت با پیام : هیچ اقلامی ثبت نشده است . ادامه عملیات ممکن نیست مواجه می شوم
فکر کنم باید از یک جای دیگر موجودی را وارد نمود و سپس با ویرایش تعداد موجودی رو مشخص نمود که بنده هر چی گشتم متوجه نشدم
نکته: ایا امکان دسته بندی هم وجود دارد ؟
مثلا : موبایل / بر اساس مارک / لوازم جانبی / لوازم یدکی و غیره ؟
با سلام.
ابتدا عرض کنم که پاسخگویی به سوالات وظیفه ما می باشد. و در بسیاری از موارد سوالات کاربران به این دلیل است که ما هنوز آموزشهای داخل سایت را تکمیل نکرده ایم. رفته رفته که این آموزشها تکمیلتر شود قطعآ کاربران سریعتر می توانند پاسخهایشان را دریافت نمایند.
اما در مورد انبارگردانی شیوه ثبت بدین شکل می باشد:

ابتدا باید کالا را به لیست اضافه نمایید.
اگر از دستگاه بارکدخوان استفاده می کنید بلافاصله با خواندن کالا توسط اسکنر بارکدخوان کالا به لیست اضافه می گردد.
اما گر بارکد را بصورت دستی وارد می کنید باید بعد از تایپ بارکد کالا یکبار کلید اینتر را بزنید تا کالا به لیست اضافه شود.
اگر هم مانند مثال شما نام کالا را جستجو می کنید دوبار باید اینتر را بزنید. در اینتر اول بارکد کالا در محل بارکدها قرار می گیرد و در اینتر دوم کالا به لیست اضافه می گردد.

در نرم افزار فروشگاه راهکار الزامی ندارد که در یک مرحله انبارگردانی تمامی کالاهای موجود را انبارگردانی نمایید بلکه می توانید به تعداد کالاهای مورد نیاز و حتی یکعدد کالا این عملیات را انجام بدهید تا موجودی آنها اصلاح گردد.

بعد از افزودن کالاها به لیست و اصلاح موجودی ها در ستون شمارش کلید "ثبت و خروج" را بزنید تا اطلاعات در سیستم ثبت گردند.

با تشکر.
با عرض سلام
برای ثبت موجودی کالای اول دوره من هم موفق به ثبت کالا نشدم
تعداد کالا رو تو هیچ کدوم از فیلد ها نمیشه وارد کرد
خواهش میکنم راهنمایی نمایید
سلام.

در نرم افزار فروشگاهی راهکار راه ثبت موجودی اول دوره کالا همان سند انبارگردانی می باشد. در آنجا بعد از افزودن هر کالا یک ستون با نام "شمارش" در ردیف هر کالا وجود دارد که می توانید تعداد اول دوره کالا را در آن وارد نمایید.
البته این نکته را هم بگویم که الزامی نیست کل کالاها را در یک سند انبارگردانی ثبت نمایید. شما می توانید در هر مرحله فقط آن تعداد از کالاها را که شمارش کرده اید ثبت نمایید و این قابلیت برای کسانی که تعداد کالاهایشان بسیار زیاد است خیلی بدرد بخور می باشد.

البته این قابلیت نه تنها در اول دوره بلکه در شمارش های میان دوره ای نیز بسیار کاربردی می باشد. یعنی به شما این امکان را می دهد که در هر مقطعی اقدام به شمارش بخشی از کالاهای خود نموده و میزان موجودی آنها را در صورت وجود مغایرت اصلاح نمایید.

با تشکر.
درود بر شما دوستان گرامی
بنده پس از ثبت بخشی از موجودی اولیه انبار مجددا قصد تغییر در سند انبارگردانی را داشتم اما در فیلد ویرایش اسناد انبارگردانی شماره سندی که نوشته بودم را انتخاب می کنم اما امکان ویرایش سند و اضافه نمودن کالا وجود ندارد و اثری از فیلد نام کالا نیست که بتوان کالایی اضافه یا کسر نمود.
سپاس گزارم
با سلام.

اینکه سند انبارگردانی امکان ویرایش نداشته باشد منطقی است. البته شما می توانید یک سند انبارگردانی را حذف کنید و به نوعی انبارگردانی را باطل کنید و از نو اقدام به انبارگردانی نمایید. اما ویرایش آن به دلیل اینکه محتمل است موجودی کالاها بعد از انبارگردانی تغییر کرده باشند منطقی نیست.
شما می توانید شمارش تمام یا بخشی از کالاها را (حتی یک کالا) در یک سند انبار گردانی جدیدی ثبت کنید و موجودی آن کالا اصلاح می گردد.

نکته : این پاسخ مرتبط با نرم افزار فروشگاهی راهکار می باشد

با تشکر
سلام و خسته نباشید. من میخواهم اطلاعات را اکسل وارد کنم ولی فقط فیلدهای قیمت خرید و فروش وارد نرم افزار میشود و نمیتوانم فیلدهای موجودی اولیه و توضیحات را وارد کنم. همچنین میخواهم که چند گزینه از نوار ابزار مثل موجودی انبار و صدور فاکتور را بصورت میانبر روی صفحه اصلی داشته باشم. راهکار چیست؟
با سلام

مواردی اینچنینی را که برای شما و یا سایرین کاربرد دارند و در نرم افزار نباشد ما به تیم برنامه نویسی منتقل می کنیم و در نسخه های بروز رسانی آن موارد را بررسی می کنند و به سیستم اضافه می شود.

از این دست موارد در نرم افزار بسیار زیاد بودند که طبق درخواست کاربران اضافه شده اند.

من این موارد ارسالی توسط شما را نیز به تیم برنامه نویسی منتقل کردم.

با سپاس
آدرسهای ارجاع