16-12-2017, 06:12 PM
باسلام، چکی را در سیستم ثبت کرده بودم، امروز که گزارش گرفتم دیدم تاریخ آن در گزارش مشکوک است، به سندش مراجعه کردم، دیدم تاریخ دریافت را اشتباه وارد کرده بودم، حال که می خواهم تاریخ اش را درست کنم، سیستم خطا می دهد:
"وضعیت چک توسط کاربر دیگری تغییر یافته است. ادامه عملیات ممکن نیست"
لازم به ذکر است سیستم فقط یک کاربر دارد و خودم هستم و همچنین بعد از ثبت این چک، چندین چک دیگر هم، در سیستم ثبت شده است، که آنها درستند، ولی این یک مورد، تاریخ اش اشتباه وارد شده بود.
چگونه می توانم آنرا اصلاح کنم؟
با تشکر
"وضعیت چک توسط کاربر دیگری تغییر یافته است. ادامه عملیات ممکن نیست"
لازم به ذکر است سیستم فقط یک کاربر دارد و خودم هستم و همچنین بعد از ثبت این چک، چندین چک دیگر هم، در سیستم ثبت شده است، که آنها درستند، ولی این یک مورد، تاریخ اش اشتباه وارد شده بود.
چگونه می توانم آنرا اصلاح کنم؟
با تشکر