پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: تغییر تاریخ دریافت چک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باسلام، چکی را در سیستم ثبت کرده بودم، امروز که گزارش گرفتم دیدم تاریخ آن در گزارش مشکوک است، به سندش مراجعه کردم، دیدم تاریخ دریافت را اشتباه وارد کرده بودم، حال که می خواهم تاریخ اش را درست کنم، سیستم خطا می دهد:
"وضعیت چک توسط کاربر دیگری تغییر یافته است. ادامه عملیات ممکن نیست"

لازم به ذکر است سیستم فقط یک کاربر دارد و خودم هستم و همچنین بعد از ثبت این چک، چندین چک دیگر هم، در سیستم ثبت شده است، که آنها درستند، ولی این یک مورد، تاریخ اش اشتباه وارد شده بود.
چگونه می توانم آنرا اصلاح کنم؟
با تشکر
با سلام

پیغامی که نشان می دهد به این دلیل است که وضعیت چک تغییر یافته است. مفهوم این پیغام اینست که اگر چکی به عنوان مثال رویش عملیاتی انجام شده باشد، نرم افزار امکان ویرایش آن را به شما نمی دهد. شما می توانید آخرین عملیات انجام گرفته بر روی چک را لغو کنید و سپس چک را ویرایش کنید و مجددا عملیات مربوطه را ثبت نمایید. به عنوان مثال اگر چک را به حساب خوابانده اید، با لغو آخرین عملیات مجددا به وضعیت وصول نشده برگردانیدش و سپس اقدام به ویرایش آن کنید.
آدرسهای ارجاع