پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: افتتاحیه در "گزارش گردش حسابهای کل"
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام، وقتی "گزارش گردش حسابهای کل" را می گیرم، به نظرم اشتباهی خروجی دریافت می کنم، سابقا من در هنگام افتتاحیه حساب بانکی چون نمی خواهستم از ابتدای سال فاکتورها را وارد کنم و می خواستم از 1396/07/01 فاکتور های فروش و خرید و ... را وارد کنم، آمدم "مانده اول دوره آن حساب را 5.000.000ریال گذاشتم و سپس اقدام به ورود فاکتورها نمودم. ولی بعد که فاکتورهای از ابتدای سال تا 1397/07/01 را وارد سیستم کردم و رفتم "مانده اول دوره" را صفر کردم، حال که "گزارش گردش حسابهای کل" را می گیرم، باز هم در خروجی بابت افتتاحیه 5.000.000ریال را نشان می دهد.
چکار بایستی انجام دهم؟
با تشکر
با سلام

در نرم افزار فروشگاهی راهکار ما چیزی به نام دوره مالی نداریم. همه اطلاعات از روز اولی که در نرم افزار ثبت کرده اید تا روز آخر در نرم افزار یک دوره مالی حسلب می شوند. قطعا اگر مانده ای برای حسابی را مشاهده می کنید باید ثبتی برای آن انجام شده باشد. اساسا این مانده ها از روی اطلاعات مربوط به ثبت های شما محاسبه می شوند.
با گزارش حسابداری --> اسناد حسابداری، سند مربوطه را پیدا کردم که با عنوان "مانده اول دوره حساب بانکی" در نرم افزار ثبت شده است، حال نمی دانم چگونه می توانم سند "مانده اول دوره حساب بانکی" را حذف یا ویرایش کنم؟ لازم به ذکر است در قسمت "امور مالی" همه را گشتم ولی سند فوق را نیافتم.
با سلام

مانده اول دوره حساب بانکی در اطلاعات خود حساب بانکی است. حساب بانکی مربوطه را ویرایش کنید و مانده اول دوره آن را 0 و نوعش را بی حساب بگذارید. آموزش زیر در این زمینه می تواند راهنمای شما باشد.

افزودن حساب بانکی
http://khoshamoz.ir/index.php/post884
من همین کار را در ابتدا انجام دادم و اگر فایل پیوست مربوط به تیکت اولم را مشاهده کنید، مشخص است، ولی باز هم درست نشد، نمی دانم چکار کنم، با تشکر
با سلام

قطعا با آن چیزی که گفتم باید درست شود. در مورد این مشکل خاص از طریق تلگرام با شماره 09106790876 با کارشناسان راهکار ارتباط برقرار کنید تا از نزدیک روی کامپیوتر شما موضوع را بررسی کنند.

با سپاس
آدرسهای ارجاع