پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در اتصال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با درود و خسته نباشید
بنده به دلیل داشتن فروشگاه کوچک با فعالیت های محدود و عدم دانش حسابداری نیازمند یک نرم افزار حسابداری فروش و انبارداری برای موبایل فروشی بودم و به همین دلیل نرم افزار فروشگاهی و حسابرسی را دانلود و نصب نموئدم اما به هر شیوه ای که در سایت توضیح داده شد نتوانستم با بانک اطلاعاتی اتصال برقرار نمایم
.. نکته حائز اهمیت اینکه نسخه سیستم یکپارچه بدون هیچ مشکلی حتی با بارها حذف و نصب دوباره به بانک اطلاعاتی متصل می شود اما این نسخه به صورت کلی با پیام خطای عدم یافتن بانک اطلاعاتی مواجه می گردد
نسخه برنامه ای که با پیام خطا مواجه می شود : RahkarPOS_Setup
نسخه برنامه ای که بدون هیچ مشکلی نصب و فعال می شود : Rahkar_Free_ERP
تصویر پیام خطا نیز پیوست گردیده است
با سلام.
به مسیر نصب نرم افزار راهکار بروید . اگر مسیر نصب را تغییر نداده باشید در مسیر زیر می باشد.
C:\Program Files\Rahkar Soft\RahkarPOS

بررسی کنید و ببینید که پوشه ای بنام Database در انجا قرار دارد یا نه.
داخل این پوشه هم باید دو فایل به اسامی زیر موجود باشد.

RahkarPOSDB.mdf
RahkarPOSDB_log.LDF

اگر موجود بودند از همان مسیر نرم افزار Troubleshooter.exe را با کلیک راست بر روی آن و انتخاب گزینه Run As Administrator اجرا نمایید.
این نکته بسیار مهم را هم فراموش نکنید که نرم افزار Troubleshooter در نسخه فروشگاهی و نسخه شرکتی کاملآ با هم متفاوت می باشند و مبادا و مبادا از ورژن شرکتی برای فروشگاهی استفاده نمایید.


لطفآ نتیجه را اطلاع دهید.

با تشکر.
با درود
از راهنمایی شما سپاسگزارم
مشکل من دقیقا استفاده از troubleshouterنسخه جامع بود
آدرسهای ارجاع