پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: صدور یک حواله از روی چند فاکتور یا پیش فاکتور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سلام
آیا در نرم افزار انبار امکان صدور یک حواله جمعی از روی چند پیش فاکتور و یا فاکتور وجود دارد؟
در شرکتهای پخش و توزیع معمولا چند فاکتور با هم و یکجا از انبار خارج میشوند و انباردار بار چند فاکتور را یکجا خارج میکند.
با سلام

نقل قول:سلام
آیا در نرم افزار انبار امکان صدور یک حواله جمعی از روی چند پیش فاکتور و یا فاکتور وجود دارد؟
در شرکتهای پخش و توزیع معمولا چند فاکتور با هم و یکجا از انبار خارج میشوند و انباردار بار چند فاکتور را یکجا خارج میکند.

در نرم افزار انبارداری راهکار (در سیستم یکپارچه راهکار) صدور حواله برای فاکتورها به صورت کاملا اتوماتیک می تواند صورت پذیرد. در این حالت اتوماتیک طبیعتا به محض ثبت هر فاکتور حواله آن نیز ثبت می گردد. اگر قصد دارید تا برای چندین فاکتور به صورت یکجا حواله بزنید می توانید در تنظیمات برنامه گزینه صدور اتوماتیک حواله برای فاکتورها را غیر فعال کنید و به صورت دستی حواله ها را ثبت نمایید، در این حالت دیگر هر مدلی بخواهید می توانید حواله را ثبت نمایید. البته توصیه ما به شما اینست که برای جلوگیری از خطاهای تایپی کاربر و حداقل کردن آنها، این گزینه روی اتوماتیک تنظیم باشد.
سلام
ضمن تشکر از پاسختان
منظور بنده اینست که بتوان فاکتورهایی که از انبار خارج نشده اند را کنترل کرد یعنی انبار دار خودش حواله خروج صادر کند تا معلوم شود کدام بار خارج شده و کدام نشده
و اینکه برای اینکه در زمانی که مثلا 20 فاکتور را در یک ماشین بارگیری میکنیم مجبور نباشیم که بار تک تک فاکتورها را بار بزنیم چرا که در این 20 فاکتور کالاها معمولا تکرار شده اند بلکه حواله ای تجمیعی ( یک حواله ) از 20 فاکتور صادر کنیم و فقط آنرا بارگیری کنیم
که این مورد مخصوصا برای شرکتهایی که در زمینه پخش کالا فعالیت دارند بسیار ضروری است.
با سلام

در این حالتی که شما اشاره کردید، توصیه ما اینست که در تنظیمات نرم افزار، گزینه های مربوط به ایجاد اتوماتیک حواله انبار را غیر فعال کنید (تیکش را بردارید) تا سیستم به صورت اتوماتیک حواله نزند و شما آنها را دستی صادر کنید.

این تنظیمات در قسمت "تعاریف پایه - تنظیمات - تنظیمات شرکت جاری" قرار دارد. تصویرش را برایتان ارسال می کنم.

[عکس: 00000000000000008379.png]

[عکس: 00000000000000008380.png]
سلام
در این صورت آیا امکان اینکه چند فاکتور را تیک بزنیم و از آنها یک حواله کلی صادر کنیم وجود دارد؟
یعنی مثلا 10فاکتور دارای یک شماره حواله باشند.
با سلام


نقل قول:در این صورت آیا امکان اینکه چند فاکتور را تیک بزنیم و از آنها یک حواله کلی صادر کنیم وجود دارد؟
یعنی مثلا 10فاکتور دارای یک شماره حواله باشند.

خیر، در حال حاضر این امکان وجود ندارد. در این وضعیت مسئولیت ثبت حواله ها بر عهده انباردار می افتد و باید کلیه حواله ها را کاملا به صورت دستی ثبت نماید.
سلام
اگر امکانی در نرم افزارهای راهکار وجود داشته باشد که بتوان از وضعیت تحویل و یا توزیع یک فاکتور آگاه شد خیلی خوب می شد چرا که در صنف پخش چنین موردی به شدت احساس می شود برای اینکه آنها فاکتورها را بصورت گروهی بارگیری می کنند به نظر بنده این امکان میتواند در عنوانی مثل (شماره برگه تحویل/ توزیع) به نرم افزار اضافه شود به طوری که برای این کار فاکتورها لیست شده و آنهایی که وضعیت (تحویل / توزیع) آنها تیک نخورده تیک زد و برگه خروج برای آنها صادر و نام تحویل گیرنده - راننده - وسیله نقلیه را در آن قید کرد.
با سلام

این پیشنهاد را به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس
آدرسهای ارجاع