پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: اتوماسیون اداری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام
ویدیوی آموزشی اتوماسیون اداری (نامه های صادره و وارده) را تو سایت دیدم چنتا سوال برام پیش اومد ممنون میشم که راهنمایی کنید:
۱- اول از همه شما این سیستم رو بعنوان یک ماژول برای ERP معرفی کردید . آیا اتوماسیون داخلی برون بخشهای مالی بازرگانی و بازاریابی و غیره وجود داره؟؟
۲- توی سیستم اتوماسیون اداری شما امکان تایید درخواست توسط مدیریت بخش وجود دارد؟؟
بطور مثال یکی از کارمندان درخواست تنخواه ارسال کنه برای مدیر بخش و مدیر بخش بعد از تایید برای مالی ارسال کنه و مالی بعد از تایید مدیرعامل پرداخت کنه .
۳- آیا امکان گروه بندی نامه های به بخشهای مختلف و مدیریت مختلف وجود داره ؟؟ بطوری که نامه های هر بخش تفکیک شده باشه و در سایر بخش ها قابل رویت نباشه ولی امکان انتقال از یک بخش به بخش دیگه وجود داشته باشه ؟؟؟
باز هم ممنونم از نرم افزار خوبتون .
با سلام

نقل قول:۱- اول از همه شما این سیستم رو بعنوان یک ماژول برای ERP معرفی کردید . آیا اتوماسیون داخلی برون بخشهای مالی بازرگانی و بازاریابی و غیره وجود داره؟

اتوماسیون اداری که شامل دبیرخانه می باشد، صرفا به گردش نامه ها می پردازد. در حال حاضر می توانید نامه های وارده و نامه های صادره را در نرم افزار ثبت کنید و در ضمن در صورت نیاز نامه ها را در داخل سازمان بین کاربرهای سیستم گردش بدهید. این بخش صرفا در داخل دبیرخانه می باشد و ارتباطی با سایر ماژولها مثل بازرگانی ندارد.

نقل قول:توی سیستم اتوماسیون اداری شما امکان تایید درخواست توسط مدیریت بخش وجود دارد؟؟

امکان تایید یا رد ندارد. اما می توانید شرحی را برای هر ارجاع نامه ثبت کنید. این شرح هر چیزی می تواند باشد و به نوعی پاراف ارسال کننده به گیرنده می باشد.

نقل قول:۳- آیا امکان گروه بندی نامه های به بخشهای مختلف و مدیریت مختلف وجود داره ؟؟ بطوری که نامه های هر بخش تفکیک شده باشه و در سایر بخش ها قابل رویت نباشه ولی امکان انتقال از یک بخش به بخش دیگه وجود داشته باشه ؟؟؟

می توانید دسترسی ثبت نامه های وارده و صادره را فقط به کاربرهای خاصی بدهید و هر شخصی صرفا کارتابل نامه های دریافتی خودش را مشاهده کند. هر نامه نیز می تواند اطلاعات مختلفی از تفکیک واحد گیرنده و واحد فرستنده و ... را داشته باشد. اما روی این تفکیک ها اعمال امنیتی در حال حاضر وجود ندارد. شما می توانید کاربرانی را برای ثبت نامه ها مجاز بدانید و یا خیر.

با سپاس
آدرسهای ارجاع