پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: پرداخت دستمزد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام، در نسخه فروشگاهی امکان اینکه در جایی از آن، مشخص کنیم کارکرد کارگری مثلا 50 ساعت در ماه بوده و هر ساعت مثلا 8000 تومان است و نهایتا مبلغ پرداختی ماهیانه حساب شود، وجود دارد؟
با سلام

نقل قول:با سلام و احترام، در نسخه فروشگاهی امکان اینکه در جایی از آن، مشخص کنیم کارکرد کارگری مثلا 50 ساعت در ماه بوده و هر ساعت مثلا 8000 تومان است و نهایتا مبلغ پرداختی ماهیانه حساب شود، وجود دارد؟

در نرم افزار فروشگاهی راهکار، ماژول حقوق و دستمزد وجود ندارد. البته در آینده ممکن است این ماژول هم اضافه شود. در حال حاضر می توانید صرفا حقوق های پرداخت شده را در قالب هزینه ثبت کنید و مدیریتی روی تعداد ساعت کار و ... وجود ندارد.
آیا در ثبت در قالب هزینه، می توان راهی داشت تا فایلی مثلا رسید پرداخت، پیوست کرد؟
با سلام

نقل قول:آیا در ثبت در قالب هزینه، می توان راهی داشت تا فایلی مثلا رسید پرداخت، پیوست کرد؟

بله این کار تا حدودی شدنی است. در صفحه امور مالی ابتدا نوع سند هزینه را انتخاب کنید و سپس دکمه "چاپ رسید" را بزنید. البته قالب پیش فرضی برای آن طراحی نشده است، اما می توانید با استفاده از امکانات ابزار گزارش ساز راهکار این کار را خودتان انجام بدهید. فیلم آموزشی زیر می تواند راهنمای شما باشد.

فیلم آموزش ابزار گزارش ساز راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1005
منظورم از پیوست هزینه، آن است که، من پرینت هزینه/دستمزد را گرفته و از طرف مخاطب امضا میگیرم، حال می خواهم فایل اسکن این سند را، به رکورد مالی مربوطه در نرم افزار، پیوست کنم.
با تشکر
با سلام

در نرم افزار فروشگاهی امکان پیوست (ضمیمه) کردن فایل وجود ندارد.

این مورد را به عنوان پیشنهاد به تیم فنی منتقل کردیم.

با سپاس
در نرم افزار سیستم یکپارچه امکان پذیر است؟ آیا میتوان لایسنس فروشگاهی را به سیستم یکپارچه تغییر دارد؟ یا بایستی برای آن مجدد خرید انجام گردد؟ آیا می توان لایسنس خریداری شده را پس داد و بجایش لایسنس سیستم یکپارچه گرفت؟
با سلام

امکان تغییر فروشگاهی به یکپارچه یا بر عکس آن میسر نمی باشد و نیاز به خرید جدید دارد.

اگر کار شما خرید و فروش کالا و خدمات می باشد توصیه ما به شما استفاده از نرم افزار فروشگاهی می باشد و سیستم یکپارچه را توصیه نمی کنیم. برای درک بهتر تفاوتهای بین این دو محصول لینک زیر را مطالعه نمایید.

مقایسه نرم افزار فروشگاهی راهکار با سیستم یکپارچه راهکار و پاسخ به سوالات رایج در ارتباط با این موضوع
http://rahkarsoft.com/rahkaredu/index.php/post355335
آدرسهای ارجاع