10-12-2017, 03:49 PM
با سلام
در قسمت ویرایش فاکتورها، یه بخشی به عنوان نوع فاکتور هست که فروش،خریدو... ، و قسمت های بعدی وضعیت تسویه شدن و یا نشدن فاکتور و همچنین مهلت تسویه ذکر شده، که به نوعی برای اسان تر کردن جستجو و دسته بندی فاکتورها گذاشته شده. اما در عمل وقتی که میخوایم فاکتور های مثلا فروش رو که تصفیه نشده، پیدا کنیم، گزینه مربوطه رو که انتخاب میکنیم، هیچ عکس العملی نشون نمیده مگه اینکه قبلا در فاکتور فروش، تیک مربوطه به تصفیه رو زده باشی.
به نظر بهتره که نرم افزار خودش بر اساس مبلغ دریافت شده(به هر شکلی) تشخیص بده که ایا فاکتور تصفیه شده یا خیر، چون خیلی از مواقع ما تیک "تسویه شد" رو نمی زنیم یا فراموش میکنیم، و فقط مبالغ ذکر میشه. (و مخصوصا برای فاکتور هایی که تا قبل از اینکه تیک مربوطه به نرم افزار اضافه بشه.
ممنون ازشما
در ضمن "تسویه" به معنای کاربردی که در نرم افزار حسابداری هست، اشتباهه، باید "تصفیه" بشه
چون همونطور که مستحضرید، تسویه یعنی مساوی کردن و منظور ما در حسابداری تسویه نیست، تصفیه هست.
در قسمت ویرایش فاکتورها، یه بخشی به عنوان نوع فاکتور هست که فروش،خریدو... ، و قسمت های بعدی وضعیت تسویه شدن و یا نشدن فاکتور و همچنین مهلت تسویه ذکر شده، که به نوعی برای اسان تر کردن جستجو و دسته بندی فاکتورها گذاشته شده. اما در عمل وقتی که میخوایم فاکتور های مثلا فروش رو که تصفیه نشده، پیدا کنیم، گزینه مربوطه رو که انتخاب میکنیم، هیچ عکس العملی نشون نمیده مگه اینکه قبلا در فاکتور فروش، تیک مربوطه به تصفیه رو زده باشی.
به نظر بهتره که نرم افزار خودش بر اساس مبلغ دریافت شده(به هر شکلی) تشخیص بده که ایا فاکتور تصفیه شده یا خیر، چون خیلی از مواقع ما تیک "تسویه شد" رو نمی زنیم یا فراموش میکنیم، و فقط مبالغ ذکر میشه. (و مخصوصا برای فاکتور هایی که تا قبل از اینکه تیک مربوطه به نرم افزار اضافه بشه.
ممنون ازشما
در ضمن "تسویه" به معنای کاربردی که در نرم افزار حسابداری هست، اشتباهه، باید "تصفیه" بشه
چون همونطور که مستحضرید، تسویه یعنی مساوی کردن و منظور ما در حسابداری تسویه نیست، تصفیه هست.