پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: آموزش کلی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با عرض سلام خسته نباشید خدمت دست اندرکاران راهکار

اگ میشه یک فیلم کامل از نرم افزار را بزاری با توضیحات کامل . الان پنج ماه از رایگان استفاده کردم بعد نرم افزار را خرید کردم از روزی ک خرید کردم تا الان گیج میزنم توی چند مورد مجبور میشم ریست بزنم نرم افزار را . توی بخش دریافتی و پرداختی توی گزینه صندوق ک پرداخت کنم میره توی صندوق کلا حساب کتابم بهم میخوره . اگ میشه یک فیلم کامل از اولین استفاده نرم افزار معرفی مشتری و خریدار از فاکتور فروش بگیر تا پیش فاکتور از پرداخت فاکتور خرید تا فروش ک هی حساب کتاب مون بهم نخوره و مبلغ باید کسر بشه از صندوق تا بفهمیم دیگ چقد موجودی داریم باید حسابمون با حساب بانکی یکی باشه . ن اینک وقتی صندوق نگاه کنیم یهو چهارمیلیون نشون بده کل موجودی باشه یک میلیون آدم خیلی تعجب میکنه
با سلام

در مورد نرم افزار فروشگاهی راهکار، یک دوره آموزشی کامل وجود دارد که شامل متن و در جاهایی فیلم نیز می باشد. لینک این دوره آموزشی را برایتان قرار می دهم. در این دوره آموزشی تک تک جزئیات نرم افزار مطرح شده اند و آموزش ها کاملا به صورت تصویری و قدم به قدم ارائه شده اند.

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post658
مشکلم ک پیش میاد . توی گزینه خرید هست . چکار کنم ک مبلغ فاکتور خرید ب حساب طرف واریز نشه تا حساب خراب نشه .
با سلام

نقل قول:مشکلم ک پیش میاد . توی گزینه خرید هست . چکار کنم ک مبلغ فاکتور خرید ب حساب طرف واریز نشه تا حساب خراب نشه .

وقتی شما یک فاکتور خرید ثبت می کنید، فروشنده ای که از او خرید را انجام می دهید به میزان مبلغ قابل پرداخت فاکتور از شما بستانکار می گردد و این بستانکاری در دفتر حساب ثبت می گردد و قابل گزارش گیری می باشد.

اما اینکه به او چه میزان وجه نقد، یا چک و ... پرداخت کرده اید، کاملا توسط شما ثبت می گردد و آموزش آن نیز در آموزشهای مربوط به تسویه فاکتور آمده است.

لینک آموزشی آن قسمت را برایتان می فرستم.

فیلم آموزشی : نحوه تسویه فاکتور خرید بصورت نقد و دستگاه کارتخوان، در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://rahkarsoft.com/rahkaredu/index.php/post355449

فیلم آموزشی درباره تسویه حساب اشخاص و تسویه فاکتورها در نرم افزار فروشگاهی راهکار
http://rahkarsoft.com/rahkaredu/index.php/post355411
آدرسهای ارجاع