پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: نحوه ثبت مصرف داخلی کالای خریداری شده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
درود.

چطور باید کالایی رو که موجود دارم و برای خودم یا فروشگاه استفاده میکنم رو از آمار فروش جدا کرده و جز هزینه ها بیارم و از موجودی کم بشه ؟
با سلام

نرم افزار فروشگاهی راهکار امکان ثبت هزینه ها را دارد. شما می توانید به هر تعداد نوع هزینه که نیاز باشد معرفی و مدیریت کنید.

اما ارتباطی بین هزینه ها و کالاها وجود ندارد. این مساله را نرم افزار مدیریت نمی کند.

در مورد هزینه ها آموزشهای زیر می تواند به شما کمک کند :

معرفی انواع هزینه ها
http://khoshamoz.ir/index.php/post925

نحوه ثبت هزینه ها :
http://khoshamoz.ir/index.php/post972
http://khoshamoz.ir/index.php/post973
http://khoshamoz.ir/index.php/post974
درود . فرضا در این نرم افزار شما 10 عدد آداپتور خریداری کردید و 2 عدد از آن را برای دوربین های فروشگاه خودتان مصرف نمودید. راهکار چیست؟ از فاکتور خرید باید 2 تا کم کنم که نمیشه. نحوه ثبت هزینه رو میدونم. اگر 2 تا کم بشه تو نرم افزار همیشه 2 تا موجودی میزنه. این یک ایراد در نرم افزار هست. مگه تمام هزینه ها خدمات یا ایاب و ذهاب و یا امور و خرج های روزانه یا ماهانه هست؟ استفاده از کالای خریداری شده هم خودش یه نوع هزینه ست.
اگر یه کاربر هم بسازم و برای اون فاکتور فروش صادر کنم که منطقی نیست و امور مالی به مشکل میخوره.
لطفا یه راهکار ارائه بدید تا این مورد رو برطرف کنم. سپاسگزارم.
با سلام

نقل قول: فرضا در این نرم افزار شما 10 عدد آداپتور خریداری کردید و 2 عدد از آن را برای دوربین های فروشگاه خودتان مصرف نمودید. راهکار چیست؟

فاکتور خرید را باید بزنید، شکی در آن نیست. بعد از آن با نام مدیر یا صاحب فروشگاه یک طرف حساب معرفی کنید. حالا این طرف حساب مثل مشتری می آید و دو عدد آداپتور از شما می خرد، دقیقا مثل فروشی که به سایر مشتریها انجام می دهید و هیچ تفاوتی هم نمی کند و در واقعیت هم همینطور است. حالا آن دو آداپتوری را که از فروشگاه خودتان خریداری کرده اید به عنوان هزینه ثبت می کنید.

در واقع تفاوتی نمی کند که آن دو آداپتور را از فروشگاه خودتان و یا از الکتریکی دیگری را خریداری کرده باشید. مساله اینست که شما دو آداپتور از هر جایی خریداری کرده اید و مبلغ خرید آن را به عنوان هزینه ثبت نموده اید.
آدرسهای ارجاع