پشتیبانی راهکار

نسخه‌ی کامل: مشکل در گزارش ساخته شده
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با سلام و احترام
من یه فرم جهت رسید پرداخت طراحی کردم که برای فرم پرداختهای نقدی کاربرد خواهد داشت مشکلی که دارم فقط اولین شماره پرداخت نقدی را گزارش می گیرد.چرا؟به طور مثال اگر من 11 تا شماره برگه داشته باشم فقط شماره برگه 1 را گزارش میدهد.

با تشکر

البته من از دیتا کانکشن شخصی خودم استفاده کردم...ولی اگر لطف کنید طریقهی به حروف نوشتن مبلغ را اشاره فرمایید می توانم از خود report data برنامه راهکار هم استفاده کنم...ممنونم پیشاپیش
با سلام

در مورد اینکه می گویید فقط ردیف اول را نشان می دهد، باید در قسمت Data روی مثلث کوچکی که کنار صفحه قرار دارد کلیک کنید و منبع داده مربوطه را انتخاب نمایید. در فیلم آموزشی زیر روش این کار توضیح داده شده است، توصیه می کنم حتی اگر قبلا این فیلم را دیده باشید باز هم حتما یکبار دیگر با دقت آنرا تماشا کنید.

فیلم آموزش ابزار گزارش ساز راهکار
http://khoshamoz.ir/index.php/post1005

در مورد اینکه چگونه مبالغ را به حروف بنویسید، این کار نیاز به برنامه نویسی دارد و از داخل محیط گزارش ساز میسر نیست. در نرم افزار فروشگاهی راهکار در برخی جاها مانند فاکتورها این کار صورت پذیرفته است و از طریق منبع داده گزارش می توانید آن را مشاهده کنید. در جاهایی که وجود نداشته باشد شما می توانید پیشنهاد بدهید تا به تیم فنی منتقل کنیم.
آدرسهای ارجاع